Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich,

mam taki problem, wymodelowałem sobie banieczki i dodałem do projektu jeszcze mapę HDRI żeby jakoś to tak wszystko ładnie wyglądało.

Ale jest jeden problem, wszędzie na renderze mam takie "kropki", i nie wiem jak się ich pozbyć. Nie zawracał bym wam głowy, ale nawet nie wiem co wpisać w google żeby znaleść odpowiedź.

 

http://peterscode.com/files/banka_model.jpg

 

Korzystając z tego że zakładam nowy temat, mam jeszcze pytanie, albo może bardziej prośbę o poradę.

W jaki sposób dobrze ustawić scenę, aby obiekt był ładnie, delikatnie oświetlony na jednolitym tle? Kombinowałem z ustawianiem świateł w różny sposób, ale zawsze gdzieś jakiś dziwny cień padał, albo inne dziwne rzeczy.

Mogę prosić o jakąś poradę?

 

I jeszcze jedno, w sumie to nie związanego z renderingiem, ale nie będę dwóch tematów zakładał. Jak mogę w splinie załatać dziurę? Gdzieś wyczytałem że jest od tego Weld (?), ale coś mi nie działa.

 

Za wszelką pomoc wielkie dzięki ;)

 

(3ds max 2009, Vray 3.5)

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 737
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Do oświetlenia używa się małej, zblurowanej mapki HDRI żeby nie było "kropek". Hi Res idzie tylko do odbić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności