Napisano 23 Listopad 200915 l Witam wszystkich, mam taki problem, wymodelowałem sobie banieczki i dodałem do projektu jeszcze mapę HDRI żeby jakoś to tak wszystko ładnie wyglądało. Ale jest jeden problem, wszędzie na renderze mam takie "kropki", i nie wiem jak się ich pozbyć. Nie zawracał bym wam głowy, ale nawet nie wiem co wpisać w google żeby znaleść odpowiedź. http://peterscode.com/files/banka_model.jpg Korzystając z tego że zakładam nowy temat, mam jeszcze pytanie, albo może bardziej prośbę o poradę. W jaki sposób dobrze ustawić scenę, aby obiekt był ładnie, delikatnie oświetlony na jednolitym tle? Kombinowałem z ustawianiem świateł w różny sposób, ale zawsze gdzieś jakiś dziwny cień padał, albo inne dziwne rzeczy. Mogę prosić o jakąś poradę? I jeszcze jedno, w sumie to nie związanego z renderingiem, ale nie będę dwóch tematów zakładał. Jak mogę w splinie załatać dziurę? Gdzieś wyczytałem że jest od tego Weld (?), ale coś mi nie działa. Za wszelką pomoc wielkie dzięki ;) (3ds max 2009, Vray 3.5)
Napisano 23 Listopad 200915 l Do oświetlenia używa się małej, zblurowanej mapki HDRI żeby nie było "kropek". Hi Res idzie tylko do odbić.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto