peterscode Posted November 23, 2009 Posted November 23, 2009 Witam wszystkich, mam taki problem, wymodelowałem sobie banieczki i dodałem do projektu jeszcze mapę HDRI żeby jakoś to tak wszystko ładnie wyglądało. Ale jest jeden problem, wszędzie na renderze mam takie "kropki", i nie wiem jak się ich pozbyć. Nie zawracał bym wam głowy, ale nawet nie wiem co wpisać w google żeby znaleść odpowiedź. http://peterscode.com/files/banka_model.jpg Korzystając z tego że zakładam nowy temat, mam jeszcze pytanie, albo może bardziej prośbę o poradę. W jaki sposób dobrze ustawić scenę, aby obiekt był ładnie, delikatnie oświetlony na jednolitym tle? Kombinowałem z ustawianiem świateł w różny sposób, ale zawsze gdzieś jakiś dziwny cień padał, albo inne dziwne rzeczy. Mogę prosić o jakąś poradę? I jeszcze jedno, w sumie to nie związanego z renderingiem, ale nie będę dwóch tematów zakładał. Jak mogę w splinie załatać dziurę? Gdzieś wyczytałem że jest od tego Weld (?), ale coś mi nie działa. Za wszelką pomoc wielkie dzięki ;) (3ds max 2009, Vray 3.5)
Hynol Posted November 23, 2009 Posted November 23, 2009 Do oświetlenia używa się małej, zblurowanej mapki HDRI żeby nie było "kropek". Hi Res idzie tylko do odbić. 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now