Jump to content

Siatka terenu ["puste polygony"]


Recommended Posts

Posted

Witam, dostalem model terenu 3d pod projektowaa droge w pliku dng (microstation). Satka jest wygenerowana jako przestrzennie polaczone polilinie (w trojkaty). po importach exportach (microstation-->cad-->max) siatka trafila do maxa jako szereg pojedynczych pustych polygonow (polilinie w ksztalcie trojkata) Następnie przekształciłem wszytko na poly i połączyłem. Praca nad tym plikiem stala sie znosna lecz pozostaly "puste" polygony i rozne inne niedociagniecia. Jak na zalaczonym obrazku:

 

http://pokazywarka.pl/gl6rml/

 

I tarez pytanie, jak to szybko i sprawnie poprawic? Ewentulanie jak inaczej przejsc z siatki pojedynczych polygonow na bryle modelu bez problemow opisanyhc powyzej.

 

 

pozdrawiam.

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

Jak zaznaczam borderem to sie okazuje ze ten poly faktycznie jest pusty i scianki boczne naleza do poly obok i niechca sie z "capowac". Zasadniczo przydala by sie taka opcja zeby wyciagnac werzcholki i na podstwaie ich jeszcze raz utworzyc siatke. Ktos moze wie jak moznaby cos takiego zrobic?

 

 

 

EDIT: Capowanie borderem dziala wczesniej cos mialem skopane. thx mkeruj

Edited by Khar



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy