Jump to content

Odbicie lustrzane.??


Recommended Posts

Guest zodiak23
Posted

Hej, posługiwałem się kiedyś 3dmaxem w stopniu podstawowym, niestety było to kilka lat temu i wiele rzeczy prostych nie pamiętam. Posiadam model pewnego elementu i chcę aby po renderingu po prostu odbijał mi sie delikatnie w podłożu. Po3ebuje porady od zera...(jak dla debila;)).

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Stwórz obiekt "plane" dla podłoża.

Wejdź w "material editor" - stwórz nowy materiał "standart" (dodaj do obiektu "plane) - w slocie map "reflection" dodaj mapkę "raytrace" i gotowe.

Teraz wystarczy bawić się parametrami.

Ustaw sobie siłę mapy "reflection" na np. 20 i zamień kolor główny na czerń.

Możesz dodać jakąś mapkę do slotu "bump" żeby dodać chropowatości.

 

pozdrawiam.

 

P.S.

zobiak23 - nie kłam.

VS_ - nie bądź sarkastyczny. :P




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy