melman Napisano 26 Listopad 2009 Share Napisano 26 Listopad 2009 Witam, jak sprawdzić ile jest vertexow na scenie? Wiem że nożna sprawdzić ile jest na obiekcie przekonwertownym do Editable Poly w zakladce Secection, jednak przy np. NURMS nie wiem gdzie to jest. Przekonwertowalem plik xxx.max na xxx.txt i tam na dole jest wszystko podane v e r t i c e s : 111 np. F a c e s : 111 np. jesli to jest podane w pliku maxa to w programie też gdzies powinno pisać. Pytanie 2 czy znacie moze jeszcze jakies sposoby porównania modeli stworzonych różnymi metodami modelowania w maxie? Ja wymyśliłem że można sprawdzić wielkość zapisu .max, ilość vertexów na scenie, szybkość renderingu i szybkość wykonywaniadanego modelu kilkoma sposobami modelowania Znacie jeszcze jakieś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 26 Listopad 2009 Share Napisano 26 Listopad 2009 Wciśnij 7. Dodatkowo możesz sobie ustawić Statystyki w opcjach viewportu. Jeśli to starsza wersja Maxa to w Utilities masz Polygon Counter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matizlob Napisano 27 Listopad 2009 Share Napisano 27 Listopad 2009 można np. sprawdzić łatwość rigowania, animowania czy np. animowania przy użyciu morfingu danym modelem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melman Napisano 3 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2009 Wray, mógłbyś jaśniej napisać jak ustawić Statystyki w opcjach viewportu, i gdzie jest Polygon Counter. Korzystam z maxa 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wray Napisano 4 Grudzień 2009 Share Napisano 4 Grudzień 2009 Jeśli dobrze pamiętam rozbudowane statystyki są dopiero od 3ds maxa 9. W 3ds max 8 jest jeszcze obecny Polygon Counter i znajdziesz go w Utilities (to ostatnia zakładka w panelu bocznym obok Create, Modify itp.). Jeśli nie będzie go na liście to kliknij przycisk More... Pod F1 masz również Maxowy Help. Polecam, działa szybciej niż Google i Forum. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi