Deex Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Witajcie, Mógłbym się rozpisywać pisać ile zajmuje się grafiką, które to moje podejście do modelowania samochodu itd. ale po co ... Oto taki skromny wip, powiedzcie czy dobrze blueprinty ułożone i czy to co zaczęte jest ok.
Fargate Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Na początek to byś sobie jakość tych printów poprawił (wyświetlanie w maxie) Co do tego czy masz dobrze ułożone. Pojecie względne, mnie się wydaje że widok z góry coś nie bardzo pasuje.
Kubajaniak Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Jak napisał Fergate ustaw sobie wyświetlanie blueprintów. Zajrzyj tutaj http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 Jeśli chodzi o to, czy równo ustawione, to ciężko powiedzieć po nadkolu. Ja zawsze ustawiam boxa przed przednim zderzakiem i ustawiam według niego jeśli chodzi o przestawianie przód/tył. Jeśli na boki to ustawiam pivota na środku samochodu i daje mu współrzędną 0 (u Ciebie chyba po osi x)
bbandi Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 Jeżeli jakić widok Ci nie pasuje to możesz go doskalować czasem to pomaga, oczywiście w granicach rozsądku.
M4rcus Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 nie rzadko bedzie Ci sie zdarzalo ze cos nie pasuje na blueprintach - wtedy do akcji wkraczaja fotki referencyjne:) netcarsshow itd...
plasti Posted November 29, 2009 Posted November 29, 2009 ba jeszcze nie spotkalem bp pasujacych do siebie, nawet te z szanowanych stron nie domagaja
Deex Posted November 30, 2009 Author Posted November 30, 2009 Sprawdzając linie bocznego z przednim to się co nieco zgadzają ... Dzięki, za ten link poprawie jakość ;) Dzisiaj będę kontynuował, co do stron to znam, bo były mi potrzebne do Photoshopa, zajmowałem/zajmuje się Virtualnym Tuningiem EDIT : Zrobiłem coś źle prawda ?? ... Jak dochodzę do najwyższego punktu na błotniku w perspektywie bocznej to nie zgadza się z top ... i czemu od zderzaka widać na perspektywie top ? Czy to tak ma być ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now