Skocz do zawartości

BMW e46


Deex

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Mógłbym się rozpisywać pisać ile zajmuje się grafiką, które to moje podejście do modelowania samochodu itd. ale po co ... Oto taki skromny wip, powiedzcie czy dobrze blueprinty ułożone i czy to co zaczęte jest ok.

 

Wip1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jak napisał Fergate ustaw sobie wyświetlanie blueprintów. Zajrzyj tutaj http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 Jeśli chodzi o to, czy równo ustawione, to ciężko powiedzieć po nadkolu. Ja zawsze ustawiam boxa przed przednim zderzakiem i ustawiam według niego jeśli chodzi o przestawianie przód/tył. Jeśli na boki to ustawiam pivota na środku samochodu i daje mu współrzędną 0 (u Ciebie chyba po osi x)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzając linie bocznego z przednim to się co nieco zgadzają ... Dzięki, za ten link poprawie jakość ;) Dzisiaj będę kontynuował, co do stron to znam, bo były mi potrzebne do Photoshopa, zajmowałem/zajmuje się Virtualnym Tuningiem

 

EDIT :

 

Untitled2.jpg

 

Zrobiłem coś źle prawda ?? ... Jak dochodzę do najwyższego punktu na błotniku w perspektywie bocznej to nie zgadza się z top ... i czemu od zderzaka widać na perspektywie top ? Czy to tak ma być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności