Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie,

Mógłbym się rozpisywać pisać ile zajmuje się grafiką, które to moje podejście do modelowania samochodu itd. ale po co ... Oto taki skromny wip, powiedzcie czy dobrze blueprinty ułożone i czy to co zaczęte jest ok.

 

Wip1.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na początek to byś sobie jakość tych printów poprawił (wyświetlanie w maxie)

 

Co do tego czy masz dobrze ułożone. Pojecie względne, mnie się wydaje że widok z góry coś nie bardzo pasuje.

Napisano

Jak napisał Fergate ustaw sobie wyświetlanie blueprintów. Zajrzyj tutaj http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 Jeśli chodzi o to, czy równo ustawione, to ciężko powiedzieć po nadkolu. Ja zawsze ustawiam boxa przed przednim zderzakiem i ustawiam według niego jeśli chodzi o przestawianie przód/tył. Jeśli na boki to ustawiam pivota na środku samochodu i daje mu współrzędną 0 (u Ciebie chyba po osi x)

Napisano

Jeżeli jakić widok Ci nie pasuje to możesz go doskalować czasem to pomaga, oczywiście w granicach rozsądku.

Napisano

nie rzadko bedzie Ci sie zdarzalo ze cos nie pasuje na blueprintach - wtedy do akcji wkraczaja fotki referencyjne:)

 

netcarsshow itd...

Napisano

ba jeszcze nie spotkalem bp pasujacych do siebie, nawet te z szanowanych stron nie domagaja

Napisano
  • Autor

Sprawdzając linie bocznego z przednim to się co nieco zgadzają ... Dzięki, za ten link poprawie jakość ;) Dzisiaj będę kontynuował, co do stron to znam, bo były mi potrzebne do Photoshopa, zajmowałem/zajmuje się Virtualnym Tuningiem

 

EDIT :

 

Untitled2.jpg

 

Zrobiłem coś źle prawda ?? ... Jak dochodzę do najwyższego punktu na błotniku w perspektywie bocznej to nie zgadza się z top ... i czemu od zderzaka widać na perspektywie top ? Czy to tak ma być ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności