Napisano 29 Listopad 200915 l Witajcie, Mógłbym się rozpisywać pisać ile zajmuje się grafiką, które to moje podejście do modelowania samochodu itd. ale po co ... Oto taki skromny wip, powiedzcie czy dobrze blueprinty ułożone i czy to co zaczęte jest ok.
Napisano 29 Listopad 200915 l Na początek to byś sobie jakość tych printów poprawił (wyświetlanie w maxie) Co do tego czy masz dobrze ułożone. Pojecie względne, mnie się wydaje że widok z góry coś nie bardzo pasuje.
Napisano 29 Listopad 200915 l Jak napisał Fergate ustaw sobie wyświetlanie blueprintów. Zajrzyj tutaj http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=3232 Jeśli chodzi o to, czy równo ustawione, to ciężko powiedzieć po nadkolu. Ja zawsze ustawiam boxa przed przednim zderzakiem i ustawiam według niego jeśli chodzi o przestawianie przód/tył. Jeśli na boki to ustawiam pivota na środku samochodu i daje mu współrzędną 0 (u Ciebie chyba po osi x)
Napisano 29 Listopad 200915 l Jeżeli jakić widok Ci nie pasuje to możesz go doskalować czasem to pomaga, oczywiście w granicach rozsądku.
Napisano 29 Listopad 200915 l nie rzadko bedzie Ci sie zdarzalo ze cos nie pasuje na blueprintach - wtedy do akcji wkraczaja fotki referencyjne:) netcarsshow itd...
Napisano 29 Listopad 200915 l ba jeszcze nie spotkalem bp pasujacych do siebie, nawet te z szanowanych stron nie domagaja
Napisano 30 Listopad 200915 l Autor Sprawdzając linie bocznego z przednim to się co nieco zgadzają ... Dzięki, za ten link poprawie jakość ;) Dzisiaj będę kontynuował, co do stron to znam, bo były mi potrzebne do Photoshopa, zajmowałem/zajmuje się Virtualnym Tuningiem EDIT : Zrobiłem coś źle prawda ?? ... Jak dochodzę do najwyższego punktu na błotniku w perspektywie bocznej to nie zgadza się z top ... i czemu od zderzaka widać na perspektywie top ? Czy to tak ma być ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto