Savek Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 (edytowane) Na wstępie chciałbym się przywitać, to mój pierwszy post, więc witam. Od jakiegoś czasu interesuje się grafiką 3D, swoją wiedzę czerpałem głównie z książek i z tego forum, ale czas na jakieś poważniejsze modele. Wybrałem camaro (mało oryginalny pomysł, wiem), mam nadzieję, że powytykacie mi błędy i trochę pomożecie przez to przebrnąć. Zaczynajmy: Edytowane 4 Grudzień 2009 przez Savek Miniaturka
Kubajaniak Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 Imo powinieneś bardziej "zaostrzyć" krawędzie w tej wielkiej dziurze gdzie będzie kratka i światła. Przynajmniej po bokach i zwłaszcza na górze. U Ciebie to się jakoś zaokrągliło. Zobacz sobie np to zdjęcie http://www.etapetki.com.pl/galleries/transport/samochody/chevrolet_camaro_m.jpg No i zrób coś żeby nie było tego "dzioba" na środku.
Gość kakaku Napisano 30 Listopad 2009 Napisano 30 Listopad 2009 mala podpowiedz:) używaj symmetry, bardzo ułatwia prace, bo widać że oba boki nie są połączone. Wiem że to tylko po to żeby pokazać jak wygląda 'pełna maska' ale to tak na przyszłość bo sam kiedyś weldowałem wertexy jak głupi:D A jeżeli chodzi o wykonanie siatki to tak jak poprzednicy. Trochę za gęsto i popraw krawędzie. W szczególności te koło świateł:) Jedziesz dalej. Będę zaglądał bo mi się nie udało go dokończyć:D
woody Napisano 1 Grudzień 2009 Napisano 1 Grudzień 2009 jak dodasz chamfery będzie lepiej;-) będę tu zaglądał bo też myślałem o tym modelu
Savek Napisano 2 Grudzień 2009 Autor Napisano 2 Grudzień 2009 (edytowane) Dzięki za sugestie panowie ;) @Kubajaniak: Dzięki, małe nie dopatrzenie z mojej strony, a ten "dziób" jak zauważył Kakaku to kwestia niezweldowanych vertexów. @Kakaku: Dzięki za radę Dalsza część pracy: Edytowane 4 Grudzień 2009 przez Savek
cortes Napisano 4 Grudzień 2009 Napisano 4 Grudzień 2009 mocno krzywo z tyłu:/ chyba musze powrocic do mojego starego modelu bo podoba mi się camaro ja bym to zrobił troche innaczej jezeli chodzi o łączenia przedniego zderzaka i reszty pojazdu: najpierw bym dokończył model a na koniec bym dopiero oddzielił 2 elementy bo tak nie ma jak wyciąć siatki aby MS ładnie na nią zadziałał, wiem miałem ten sam problem ale jak zostawiłem sobie ten element to na koniec całkiem dobrze wyszedł :D
latos Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 Tylne nadkole jest krzywe. Z przodu przy przednim halogenie masz jakieś bugi w siatce bo zobacz co się dzieje. Nie rób trójkątów! Chamfer na nadkolu jest zbyt mały! Zrób ,żeby był większy.
Savek Napisano 5 Grudzień 2009 Autor Napisano 5 Grudzień 2009 @Latos: Wbrew pozorom tam nie ma trójkątów.
Savek Napisano 5 Grudzień 2009 Autor Napisano 5 Grudzień 2009 Zrobiłem zoomy miejsc które zaznaczyłeś:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się