Skocz do zawartości

problem z modelem


kajot

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem, stworzylem postac w polygonach i w miejsu gdzie łaczyłem wierzcholki (zeby zamknac geometrie) po renderowaniu ewidentnie widac ostre krawedzie i ten fragment wydaje sie byc splaszczony. zesmoothowanie, uzycie scult geometry tool lub po prostu przesuwanie wierzcholkow w celu uzyskania jednolicie wygladajacej geometrii nie przynosi zadnego efektu. jak moge to naprawic? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności