kajot Napisano 3 Grudzień 2009 Share Napisano 3 Grudzień 2009 Mam taki problem, stworzylem postac w polygonach i w miejsu gdzie łaczyłem wierzcholki (zeby zamknac geometrie) po renderowaniu ewidentnie widac ostre krawedzie i ten fragment wydaje sie byc splaszczony. zesmoothowanie, uzycie scult geometry tool lub po prostu przesuwanie wierzcholkow w celu uzyskania jednolicie wygladajacej geometrii nie przynosi zadnego efektu. jak moge to naprawic? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kajot Napisano 3 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2009 dodam jeszcze tylko ze wlasnie uzylem funkcji cleanup i wlasnie te czesc która wyglada fatalnie wykazalo jako nonmanifold (ale wskazalo faces a nie wierzcholki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 3 Grudzień 2009 Share Napisano 3 Grudzień 2009 Z drugiej wiadomości nic nie rozumiem. Co do pierwszej to normals -> soften edge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się