Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Pytanie pewnie dla więksości śmieszne... A może nie... :) Gdzie przebiega granica? Kiedy mówimy o sculptingu, a kiedy o modelowaniu? Tylko jeśli ktoś już się pokusi o odpowiedź to prosiłbym nie pisać o "matematyczne odwzorowanie..." i takie tam ;)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak malujesz brushem po meshu, który ma zdecydoanie za dużo poly jak na swój wygląd to jest sculpt.Służy do tego Zbrush, Mudbox, 3dCoat i podobne.

Jak przestawiasz wierzchołki myszką i używasz na nich modyfikatorów to jest modeling.

Napisano

Gdzie przebiega granica? Moze nigdzie. Co powiesz o game-arcie, ktory jest (mowiac o ideale) oszczedna, czysta siatka, a nalozona jest na niego normal-mapa - czyli zwykle sculpt wlasnie. Jedyna roznica dla mnie: modelling uwzglednia takie rzeczy jak efekty przezroczystosci (np, dodatkowe scianki pod teksture wlosow), a sculpting pozwala jedynie tworzyc 'skonczone', fizycznie poprawne formy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.