Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam straszny problem bo: nie mogę nic zamodelować kryjąc splajny surface. Nie chce działać. a robię tak:

 

Tworzę linie powiedzmy bok samochodu-splainy. I tu już pierwszy problem bo nie wiem jak ustawić aby rysując drugi splain i potem 3-ci itd widzieć werteksy tych poprzednich splainów? aby potem linie pionowe i ich werteksy umieścić blisko tych poprzednich poziomych. ???

 

Potem wiem ze cos trzeba \"weld\" albo \"fuse\" aby przybliżyć werteksy w przestrzeni i dupa, nie przysuwają się. jak to się cholera dokladnie robi hę? potem probuje dalej \"atatch\" wszystkie splainy i nakladam surface i wszystko znika w diabły. Jezu ja zwariuję chyba zaraz. Jak to się robi ? Pomóżcie krok po kroku. pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jezeli co po surface wszystko znika to zaznacz flip normals lub nadaj obiektowi material 2-sides. Co do reszty to troche namieszales. Jezeli chcesz tworzyc kilka lin tak zeby nalezaly do jednego obiektu to odznacz fajke przy \"creat new shape\".

Napisano

po prostu cos zle robisz na 99%

albo masz za mala wartość w polu określającym maxymalna odległość vertexów albo jw sprobuj flip normals albo po prostu masz źle ustawioną siatke (pola muszą być trójkątne lub czworokątne) i bez paniki musi zadziać te vertexy tak na prawde nie muszą być dokładnie w tym samym miejscu wystarczy ze poustawiasz je używając snap to vertex

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności