Napisano 18 Kwiecień 200421 l Mam straszny problem bo: nie mogę nic zamodelować kryjąc splajny surface. Nie chce działać. a robię tak: Tworzę linie powiedzmy bok samochodu-splainy. I tu już pierwszy problem bo nie wiem jak ustawić aby rysując drugi splain i potem 3-ci itd widzieć werteksy tych poprzednich splainów? aby potem linie pionowe i ich werteksy umieścić blisko tych poprzednich poziomych. ??? Potem wiem ze cos trzeba \"weld\" albo \"fuse\" aby przybliżyć werteksy w przestrzeni i dupa, nie przysuwają się. jak to się cholera dokladnie robi hę? potem probuje dalej \"atatch\" wszystkie splainy i nakladam surface i wszystko znika w diabły. Jezu ja zwariuję chyba zaraz. Jak to się robi ? Pomóżcie krok po kroku. pozdrawiam
Napisano 20 Kwiecień 200421 l jezeli co po surface wszystko znika to zaznacz flip normals lub nadaj obiektowi material 2-sides. Co do reszty to troche namieszales. Jezeli chcesz tworzyc kilka lin tak zeby nalezaly do jednego obiektu to odznacz fajke przy \"creat new shape\".
Napisano 25 Kwiecień 200421 l po prostu cos zle robisz na 99% albo masz za mala wartość w polu określającym maxymalna odległość vertexów albo jw sprobuj flip normals albo po prostu masz źle ustawioną siatke (pola muszą być trójkątne lub czworokątne) i bez paniki musi zadziać te vertexy tak na prawde nie muszą być dokładnie w tym samym miejscu wystarczy ze poustawiasz je używając snap to vertex
Napisano 25 Kwiecień 200421 l FAQ 002. Dlaczego nałożony na spline\'y modyfikator \'surface\' nie działa?: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=7026
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto