Skocz do zawartości

mam problemy z orientacja i nie tylko :)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej

 

1. Czy to dobry rig dla biodra i barku?

 

rig.jpg

 

2. A co do orientacji.. czy wszystkie jointy powinny byc zorinetowane jak osie ukladu? tzn zakladam oczywiscie ze jak kosc idzie po skosie to odpowiednio musi byc obrocona orientacja, ale generalnie tam w ktora os X to X przy jointach, Y dla Y itd? Czy wolna amerykanka?

 

rigx.jpg

 

3. Czy combine'owac elementy wszystkie (pazury, dziob) i pozniej bind skin, czy Jako odzielne obiekty bindowac?

Edytowane przez ptaszek
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Klasyczny... nada się.

2. Jak dla mnie ... ok . ważne tylko, żeby kolejność gimbali jointów dobrze ustawić.

3. Jak Ci wygodniej, z doświadczenia wiem ,ze skinuje się lepiej jednolitą siatkę, niż podzieloną na elementy, nawet w ramach jednego obiektu:)

Napisano

2. A co do orientacji.. czy wszystkie jointy powinny byc zorinetowane jak osie ukladu? tzn zakladam oczywiscie ze jak kosc idzie po skosie to odpowiednio musi byc obrocona orientacja, ale generalnie tam w ktora os X to X przy jointach, Y dla Y itd? Czy wolna amerykanka?

 

No nie do końca bo od tego czasami sporo zależy jak np będą się kości rotować w dłuższym łańcuchu etc. Najlepiej trzymać się zasady że lokalna oś obrotu X zawsze wskazuje na pierwszego child'a tejże kości (chociaż i od tej reguły są wyjątki)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności