Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej

 

1. Czy to dobry rig dla biodra i barku?

 

rig.jpg

 

2. A co do orientacji.. czy wszystkie jointy powinny byc zorinetowane jak osie ukladu? tzn zakladam oczywiscie ze jak kosc idzie po skosie to odpowiednio musi byc obrocona orientacja, ale generalnie tam w ktora os X to X przy jointach, Y dla Y itd? Czy wolna amerykanka?

 

rigx.jpg

 

3. Czy combine'owac elementy wszystkie (pazury, dziob) i pozniej bind skin, czy Jako odzielne obiekty bindowac?

Edytowane przez ptaszek

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Klasyczny... nada się.

2. Jak dla mnie ... ok . ważne tylko, żeby kolejność gimbali jointów dobrze ustawić.

3. Jak Ci wygodniej, z doświadczenia wiem ,ze skinuje się lepiej jednolitą siatkę, niż podzieloną na elementy, nawet w ramach jednego obiektu:)

Napisano

2. A co do orientacji.. czy wszystkie jointy powinny byc zorinetowane jak osie ukladu? tzn zakladam oczywiscie ze jak kosc idzie po skosie to odpowiednio musi byc obrocona orientacja, ale generalnie tam w ktora os X to X przy jointach, Y dla Y itd? Czy wolna amerykanka?

 

No nie do końca bo od tego czasami sporo zależy jak np będą się kości rotować w dłuższym łańcuchu etc. Najlepiej trzymać się zasady że lokalna oś obrotu X zawsze wskazuje na pierwszego child'a tejże kości (chociaż i od tej reguły są wyjątki)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności