Skocz do zawartości

Finished 2D : Potworki - łysolki


argot

Rekomendowane odpowiedzi

To moj pierwszy post tutaj

Jeszcze niezbyt sie orientuje gdzie co jest ale mam nadzieje ze nie popelnie jakiejs 'gafy'

 

a wiec praca z serii 'Feelings'

 

1.Love

 

2.Happiness

 

 

komentarze bardzo mile widziane :)

 

3654e0c0.jpg

 

5984c906.jpg

b1d3b6c5.jpg

Edytowane przez argot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmm, ogolnie "bardzo nieprzepadam" za tego typu rzeczami, ale postaram sie podpowiedziec to i owo.

 

No wiec obrazki wydaja sie dosc plaskie, brakuje im glebi, postaraj sie lepiej popracowac nad swiatlocieniem by wydobyc bryle.

Twoje "tla" zasluguja na nagane ;D Nie zaszkodzi troche poeksperymentowac i wstawic/namalowac tam cos bardziej ambitnego niz tylko jeden wyblakly kolor. Zwlaszca na tym drugim odcina to zupelnie postac, jakby byla z innej bajki. Popraw te elementy i powinno byc " milusinsko" bo mniemam, ze o to ci chodzilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy na forum:)

Dokładnie tak jak ice napisał.

Dodam od siebie:

Ambient occlusion wokół stworka "usadziłby" go lepiej na postaci.

Dodatkowo na samej postaci jakieś tego typu rzeczy by się przydało: zobacz na kawałek szyi tuż pod uchem na drugim obrazku - ten "zakątek" powinien być ciemniejszy, bo jest osłonięty przez włosy i ucho. Tak samo wnętrze ucha.

Wyraz twarzy na pierwszym jest dla mnie troszkę mało zrelaksowany jeśli to ma być love.

To chyba usta - ja tam czytam jakąś irytację.

Co do stworków - zdaje się są "zrobione" z jakiejś włóczki...

Problemem jest coś co w grach się nazywa "rim light" - takie światło na brzegach, w przypadku stworków podświetlające włoski na brzegach.

Ok, ale popatrz gdzie światło ma szansę podświetlić te włoski - jeśli za stworkiem masz jakiś obiekt (twarz), to ten obiekt zasłoni światło, i włoski na dostaną podświetlenia od tyłu.

Dodatkowo to podświetlenie wskazuje na to że mamy silne źródło światła gdzieś z tyłu po prawej - a nie widać tego na postaci.

No i typografia - poszukaj, pomyśl, teraz jest troszkę banalna. Może dałoby się w jakiś sposób "połączyć" typografię i stworka?

No i kolor tła strasznie blady - szczególnie na pierwszym - nazywany przez niektórych "odcieniem kiblowym":D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności