El Wieczor Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 Coś dziwnego się stało. Nagle liczenie irradiance mapy zaczęło dodawać mi więcej passów, niż to wynika z min/max rate. Np. min/max rate i liczba passów odpowiednio: 0/0 = 4 -6/0 = 7 -6/-4 = 7 -6/-1 = 7 -5/-4 = 5 -5/-5 = 6 -5/-3 = 6 2/4 = 8 1/5 = 9 2/5 = 9 58/100 = 104 Jakaś paranoja! Jeszcze w zależności od ustawień niektóre passy, np 2 pierwsze śmigają w ułamku sekundy i są jakieś ciemne a inne się liczą normalnie. Efekt ma miejsce tylko w jednej scenie i to w ostatniej jej wersji. We wcześniej zapisanej wersji tej sceny jest ok. Ustawień raczej nie zmieniałem, chyba zaczęło tak nagle. Efekt przechodzi, gdy wyłączę reflection/refraction w globals switches! Co to może być?
PICsell Napisano 5 Grudzień 2009 Napisano 5 Grudzień 2009 Może zaznaczyłeś w materiale interpolację. Zmerguj do starej sceny obiekty z wadliwego pliku nienadpisując starych materiałów. 1
El Wieczor Napisano 5 Grudzień 2009 Autor Napisano 5 Grudzień 2009 Ha, jednak interpolacja! :) Do sceny włożyłem obiekt, który właśnie miał materiały z interpolacją. Podziękowania z repem! :):):)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się