Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Coś dziwnego się stało. Nagle liczenie irradiance mapy zaczęło dodawać mi więcej passów, niż to wynika z min/max rate.

 

Np. min/max rate i liczba passów odpowiednio:

 

0/0 = 4

-6/0 = 7

-6/-4 = 7

-6/-1 = 7

-5/-4 = 5

-5/-5 = 6

-5/-3 = 6

2/4 = 8

1/5 = 9

2/5 = 9

58/100 = 104

 

Jakaś paranoja! Jeszcze w zależności od ustawień niektóre passy, np 2 pierwsze śmigają w ułamku sekundy i są jakieś ciemne a inne się liczą normalnie.

 

Efekt ma miejsce tylko w jednej scenie i to w ostatniej jej wersji. We wcześniej zapisanej wersji tej sceny jest ok. Ustawień raczej nie zmieniałem, chyba zaczęło tak nagle. Efekt przechodzi, gdy wyłączę reflection/refraction w globals switches! Co to może być?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 751
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może zaznaczyłeś w materiale interpolację. Zmerguj do starej sceny obiekty z wadliwego pliku nienadpisując starych materiałów.

Napisano
  • Autor

Ha, jednak interpolacja! :)

Do sceny włożyłem obiekt, który właśnie miał materiały z interpolacją.

Podziękowania z repem! :):):)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności