Napisano 5 Grudzień 200915 l Coś dziwnego się stało. Nagle liczenie irradiance mapy zaczęło dodawać mi więcej passów, niż to wynika z min/max rate. Np. min/max rate i liczba passów odpowiednio: 0/0 = 4 -6/0 = 7 -6/-4 = 7 -6/-1 = 7 -5/-4 = 5 -5/-5 = 6 -5/-3 = 6 2/4 = 8 1/5 = 9 2/5 = 9 58/100 = 104 Jakaś paranoja! Jeszcze w zależności od ustawień niektóre passy, np 2 pierwsze śmigają w ułamku sekundy i są jakieś ciemne a inne się liczą normalnie. Efekt ma miejsce tylko w jednej scenie i to w ostatniej jej wersji. We wcześniej zapisanej wersji tej sceny jest ok. Ustawień raczej nie zmieniałem, chyba zaczęło tak nagle. Efekt przechodzi, gdy wyłączę reflection/refraction w globals switches! Co to może być?
Napisano 5 Grudzień 200915 l Może zaznaczyłeś w materiale interpolację. Zmerguj do starej sceny obiekty z wadliwego pliku nienadpisując starych materiałów.
Napisano 5 Grudzień 200915 l Autor Ha, jednak interpolacja! :) Do sceny włożyłem obiekt, który właśnie miał materiały z interpolacją. Podziękowania z repem! :):):)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto