Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam serdecznie, od roku bawilem sie grafika na moim starym lapku ..przyszedl czas, w ktorym zdecydowalem sie na kupono stacjo z jakimis tam parametrami, ktore beda dobre do:

1. Grafika 2d (czyli duzo ramu... od 4min do 16gb ...fajnie jakby mial 8 z max 16) , dobry procek 4rdzenie? 2. po pracy troche relaksu z nowymi grami (dobra karta graficzna?)

jestem laikiem w sprawach informatyki i ogolnie rtv/agd hehe

...myślę, że komp do ok 2,5tys

> dodatkowo jakis monitor do kafla bo raczej tylko z min.1tys zl mozna szukac czegos z dobrym odwzorowaniem kolorow i matryca np mva

..do kompa rowniez chce zmienic moj tablet trusta na intuosa4 a5 albo bamboo fun ..jeszcze nie zdecydowalem.

Dzieki wielkie za odp!

jak ten? propozycja pewnego dobroczyncy:) :

Gigabyte MA770T-UD3P 285 zł

AMD Phenom II X4 925 499zł

A-Data 6GB (3x2GB) 1333MHz CL7 Extreme Edition 530zł

Connect3D Radeon HD4870 1024MB DDR5 559zł

NEC AD-7241S SATA 99zł

Western Digital Green 500GB 169zł

Chieftec 550W 249zł

monitor hm..dell 2209wa czy HP LP2275W ?

..i jescze jedno: jak tablet jest normal, a nie WIDE to bedzie gralo z ekranem panoramicznym 16na9 czy lepiej 16x10 ..juz sie pogubilem..

Bardzo dziękuję za pomoc i czekam.

Edytowane przez Mawerick

• Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej.

Moze takie cos?

89392646.jpg

monitor nie wiem.. oba chyba spoko.

oba tablety ok.. zalezy ile masz kasy :)

Napisano

Dzieki za odpowiedz!

..prosze niech Pan zerknie na to pytanie jeszcze:

jak tablet jest normal a5, a nie WIDE to bedzie gralo z ekranem panoramicznym 16na9 czy lepiej 16x10 ..jak to dziala..juz sie pogubilem..

Napisano

hehe nie pan nie pan :)

Nie ma problemu wiekszych z proporcjami.