yaroo Napisano 18 Kwiecień 2004 Share Napisano 18 Kwiecień 2004 gdzie mozna ustawic widocznosc textury w 3ds? tak, zeby byla widoczna w czasie pracy w 3ds, a nie dopiero na renderowanym obrazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 18 Kwiecień 2004 Share Napisano 18 Kwiecień 2004 FAQ się kłania http://max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=7439 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaroo Napisano 18 Kwiecień 2004 Autor Share Napisano 18 Kwiecień 2004 ale w ten sposob textura jest widoczna tylko w widoku perspektywy, a pozostale widoki (np: top, left) nie wyswietlaja textury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 18 Kwiecień 2004 Share Napisano 18 Kwiecień 2004 Jeśli włączysz tryb shaded (a nie wireframe) to bedą widoczne. Uprzedzając następne pytanie: żeby było widać obiekty \"przez siebie\" kliknij na obiekt RMB -> properties i zaznacz \"see trough\". :) pozdr kozioo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się