Napisano 7 Grudzień 200915 l Witam! Zamieszczam mój nowy model, samochód dosyć popularny i zwykły bo: "fiat seicento". To mój drugi model samochodu(pierwszym był: "ford" z tutoriala DT, a że był on na forum maglowany 1oo razy, to sobie darowałem), więc "baboli" jest sporo, modelowałem samemu. Parametry: 1)rozdziałka:1024*768 2)oprogramowanie: 3ds max 3) renderer: mentalray 4)standardowe materiały:arch&design, carpaint shader. pozdro clay'e: 1)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c12384698b275906.html 2)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/173dfedea482a5f6.html druty: 1)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71c749428404fa6e.html 2)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83f5a088d1ca4e6b.html rendery: 1)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8b235ba0df7a18f.html 2)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c7518e328fe0448.html
Napisano 7 Grudzień 200915 l Trochę rozmazany ten clay. Ogólnie to nie jest jakoś fatalnie, ale babole dość ostro rzucają się w oczy, szczególnie na przodzie wozu. Gdyby to było wyprostowane i poprawione wyglądałoby dużo lepiej. Przedni zderzak w ogóle nie ma MS chyba, ale i tak jakieś mocne babole się pojawiły. Opony też mają dziwny kształt. Ale jeśli to faktycznie Twój drugi model to robisz duże postępy :)
Napisano 7 Grudzień 200915 l No jak na drugie auto to nie wygląda źle, ale krzywo jest i tak. Lampy kiepsko wyglądają na renderach, i że tak zapytam: to malutkie coś z tyłu przy zderzaku to wydech? :D
Napisano 10 Grudzień 200915 l Autor HEj! Dzięki za komentarze, będziemy dalej pracować. Jeżeli chodzi o ten model to jest on dla mnie skończony, jak na moje obecne możliwości. Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto