Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Zamieszczam mój nowy model, samochód dosyć popularny i zwykły bo: "fiat seicento". To mój drugi model samochodu(pierwszym był: "ford" z tutoriala DT, a że był on na forum maglowany 1oo razy, to sobie darowałem), więc "baboli" jest sporo, modelowałem samemu.

Parametry:

1)rozdziałka:1024*768

2)oprogramowanie: 3ds max

3) renderer: mentalray

4)standardowe materiały:arch&design, carpaint shader.

 

pozdro

 

clay'e:

1)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c12384698b275906.html

2)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/173dfedea482a5f6.html

 

druty:

1)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71c749428404fa6e.html

2)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83f5a088d1ca4e6b.html

 

rendery:

1)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8b235ba0df7a18f.html

2)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2c7518e328fe0448.html

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trochę rozmazany ten clay. Ogólnie to nie jest jakoś fatalnie, ale babole dość ostro rzucają się w oczy, szczególnie na przodzie wozu. Gdyby to było wyprostowane i poprawione wyglądałoby dużo lepiej. Przedni zderzak w ogóle nie ma MS chyba, ale i tak jakieś mocne babole się pojawiły. Opony też mają dziwny kształt. Ale jeśli to faktycznie Twój drugi model to robisz duże postępy :)

Napisano

No jak na drugie auto to nie wygląda źle, ale krzywo jest i tak. Lampy kiepsko wyglądają na renderach, i że tak zapytam: to malutkie coś z tyłu przy zderzaku to wydech? :D

Napisano
  • Autor

HEj!

Dzięki za komentarze, będziemy dalej pracować. Jeżeli chodzi o ten model to jest on dla mnie skończony, jak na moje obecne możliwości.

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności