Karrde Napisano 9 Grudzień 2009 Napisano 9 Grudzień 2009 Mam mały problem z Nuke'owym 3D. W Mayce zrobiłem prosty model - kilkanaście cylindrów niemodyfikowanych ułożonych w taką wieżę wysokiego napięcia (testową dodajmy, bo docelowo będzie bardziej skomplikowany model). Całość wyeksportowana do obj (choć próbowałem też fbx) i wczytana do Nuke'a przez ReadGEO. W momencie dodania światła model wygląda tak jak w załączniku. Co ciekawe przy animacji nie ma żadnego flickeringu tych plam. I jestem w kropce. Nuke powinien bez problemu radzić sobie z takim modelem. Co prawda teoretycznie mógłbym wyrenderować to w Mayce i pominąć środowisko 3D Nuke'a - ale raz, że tak jest szybciej i mam więcej kontroli, a dwa, że i tak cała kompozycja jest już 3D więc wszystko ładnie do siebie pasuje. Pomysły? :)
Karrde Napisano 9 Grudzień 2009 Autor Napisano 9 Grudzień 2009 Rozwiązano. Tak to jest jak zapomni się podkręcić liczbę multisampli w rendererze. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się