Napisano 9 Grudzień 200915 l Mam mały problem z Nuke'owym 3D. W Mayce zrobiłem prosty model - kilkanaście cylindrów niemodyfikowanych ułożonych w taką wieżę wysokiego napięcia (testową dodajmy, bo docelowo będzie bardziej skomplikowany model). Całość wyeksportowana do obj (choć próbowałem też fbx) i wczytana do Nuke'a przez ReadGEO. W momencie dodania światła model wygląda tak jak w załączniku. Co ciekawe przy animacji nie ma żadnego flickeringu tych plam. I jestem w kropce. Nuke powinien bez problemu radzić sobie z takim modelem. Co prawda teoretycznie mógłbym wyrenderować to w Mayce i pominąć środowisko 3D Nuke'a - ale raz, że tak jest szybciej i mam więcej kontroli, a dwa, że i tak cała kompozycja jest już 3D więc wszystko ładnie do siebie pasuje. Pomysły? :)
Napisano 9 Grudzień 200915 l Autor Rozwiązano. Tak to jest jak zapomni się podkręcić liczbę multisampli w rendererze. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto