qbaqbaMAX3D Napisano 11 Grudzień 2009 Napisano 11 Grudzień 2009 Czesc Prosba o pomoc w jaki sposob realistycznie wyrenderowac obiekt z naniesiona topologia siatki. przyklad: praca Rafael'a Grassetti [ATTACH]68457[/ATTACH] z: http://forums.3dtotal.com/showthread.php?p=754849 Pozdrawiam Qba
qbaqbaMAX3D Napisano 15 Grudzień 2009 Autor Napisano 15 Grudzień 2009 Witam, ponownie mozliwe, ze w poprzedniej wiadomosci cos zle opisalem :( chce wyrenderowac fotorealistycznie obiekt na ktorym bedzie widoczna siatka. Podobny temat jest w tym watku. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=64182 tyle, ze tyczy maxa :( Prosba o pomoc Qba
silverfox Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 jesli maxa tyczy to wyłącz smotcha, wyrenderuj siatkę (VrayEdgexTex) - obiekt kolor biały ( z podciągniętym output), krawędzie czarne. 2 rendery złóż w PS. Temu drugiemy nadaj odpowiedni tryb i ewenetualnie maskę.
qbaqbaMAX3D Napisano 15 Grudzień 2009 Autor Napisano 15 Grudzień 2009 tyczy LW ale dzieki za podpowiedz
altarian Napisano 15 Grudzień 2009 Napisano 15 Grudzień 2009 Object properties/ zakładka Edged/ zaznacz sharp creases ale tez można pokombinować z innymi dla lepszego efektu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się