Napisano 11 Grudzień 200915 l Czesc Prosba o pomoc w jaki sposob realistycznie wyrenderowac obiekt z naniesiona topologia siatki. przyklad: praca Rafael'a Grassetti [ATTACH]68457[/ATTACH] z: http://forums.3dtotal.com/showthread.php?p=754849 Pozdrawiam Qba
Napisano 15 Grudzień 200915 l Autor Witam, ponownie mozliwe, ze w poprzedniej wiadomosci cos zle opisalem :( chce wyrenderowac fotorealistycznie obiekt na ktorym bedzie widoczna siatka. Podobny temat jest w tym watku. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=64182 tyle, ze tyczy maxa :( Prosba o pomoc Qba
Napisano 15 Grudzień 200915 l jesli maxa tyczy to wyłącz smotcha, wyrenderuj siatkę (VrayEdgexTex) - obiekt kolor biały ( z podciągniętym output), krawędzie czarne. 2 rendery złóż w PS. Temu drugiemy nadaj odpowiedni tryb i ewenetualnie maskę.
Napisano 15 Grudzień 200915 l Object properties/ zakładka Edged/ zaznacz sharp creases ale tez można pokombinować z innymi dla lepszego efektu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto