Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam, postaram sie jak najprosciej opisac problem. Mam w mayce modele zaimportowane z jakiegos CADowskiego progsa (w formacie .ma), ktore wyswietlaja sie bardzo poprawnie (pierwsze screeny), natomiast po eksporcie do .fbx czy tez .dxf poszczegolne obiekty sie 'krzacza', wywracaja sie normale i zmieniaja smooth grupy. Jest jakis sposob by to wyeksportowac/zaimportowac w poprawny sposob? Dodam ze na podgladzie w Deep exporation pliku .fbx wyglada on dokladnie tak jak w Mayi. z gory dzieki za pomoc pozdrawiam

 

Maya:

lexuspreview.jpg

 

 

 

3ds max

siatkahs.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

spróbuj eksporter FBX ze strony autodesku moze pomoze. maly programik za darmo do pobrania ze strony. Konkretnej nazwy nie pamietam ale nie powinno byc problemu ze znalezieniem

Napisano

IGESy to juz mialem nieprzyjemnosc widziec jak sie krzacza, neistety nie ma co prosic o podeslanie oryginalnych plikow, bo czas ostro nagli (pozatym zalezy mi glownie na tym zeby obiekty nie byly powywracane 'na druga strone', juz mniejsza o smooth grupy, bo to i tak tylko referencje do zrobineia nowych aut. Sprobuje tego eksportera. Dzieki za pomoc.

Napisano

dobra to juz nie bede walczyl z tymi plikami:) zreszta one i tak beda baza do wymodelowania nowych, bo tych sie nie da w zaden sposob naprawic/przerobic przy 7mln poly, a o zrodlowe trudno prosic, jak w tej calej piramidzie posrednikow tydzien sie zejdzie zanim dostane to czego bym najbardziej chcial:]

Napisano

Nie zwykły eksporter/importer (znaczy się to działa jak plugin bo wsadza się do plugins katalogu). Ale lepszy od standardowego maxowego. Darmowy, można zassać z plugins.de.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności