Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam kilka pytań odnośnie bipeda:

 

1. Jak załadować w bipeda, np. 2, gotowe już motiony, które mam zawarte w pliku bip? Z próba otwarcia kolejnego bipeda na już załadowanego podmienia animacje. Gdy tworzę nową wartswę i tam ładuje animacje to biped przyjmuję jakieś koślawe pozy. Jak to rozwiązać?

 

2. Mam przykładowo ludzika i jakąś zbroje na nim (materiał przypuśćmy to skóra). Jest ona osobnym obiektem, ludzik też. Ludzik jest poskinowany. Jest jakaś możliwość, aby jak ludzik będzie zginał tors to zbroja będzie zachowywała się podobnie?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Chodzi Ci o zaladowanie dwoch plikow bip jeden po drugim zeby sie plynnie zlaczyly? Czy chcesz miec tez mozliwosc edytowania tych animacji? Jesli to pierwsze to uzyj np. mixera. Wrzucasz do niego dwa bipy i tworzysz plynne przejscie.

 

2. Do tego sluzy np. modyfikator Skin Wrap - sciagnij sobie videotutka Skinwrap i ogladnij do konca.

Napisano
  • Autor

Jak połączyć płynnie 2 animacje załadowane w mixerze na warstwach?

Napisano

Odpalasz mixer, klikasz prawym przyciskiem na timeline ('warstwie') i wybierasz Convert to Transition Track. Po tym New Clips/From files wybierasz pierwszego bipa. Nastepnie to samo tylko wybierasz drugiego bipa. Przejscie samo Ci sie zrobi posrodku, mozesz je zwezyc badz rozszerzyc. Mozesz tez zaladowac animacje z dowolnego bipa jedynie dla wybranych kosci.

 

edit: ogladnij video tutka Non-Linear Animation

Edytowane przez PLS

Napisano

no kilka dni i nikt nie zrobil z tym porzadku . to nie ten dzial. tu sie pokazuje animacje . moderacja nie daje rady .

watek do przeniesienia a moj post do skasowania .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności