Skocz do zawartości

3ds Max - modelowanie sztukaterii


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

chciałabym wymodelować sztukaterię, listwy przysufitowe (zdjecia dołączam). Jak myślicie jak je wymodelować?? a może jest jakiś trik który usprawni sytuacje?

 

z góry dzięki za odpowiedz

Ewelina

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

podstawa zrobić dobre blueprint'y

 

gzymsy loftem oczywiście ewentualnie modifikatorem sweep, dekoracje z ręki jak masz maxa 2010 tam są fajne narzędzia do modelowania poligon po poligonie [belka Free Form - Step Build] na wcześniej zrobionym gzymsie, kiedy tylko się da rób obrysy splajnem i zamieniaj to na edit poly dodawaj shell'a albo extrude modyfikator, cut, connect - dalej wszystkie narzędzia w edit poly

 

powodzenia

Napisano

dzięki za odpowiedz :)

Hm... a nie ma czegoś prostszego? bo tym sposobem, moimi jeszcze początkującymi umiejętnościami modelowania, zajmie mi to z kilka dni...

a czy jest coś takiego ze z jpga sie da cos pokombinować? np sposobem bumba??

 

pozdr.

Napisano

Zależy na jakiej jakości ci zależy czy będzie to widoczne z bliska.

Możliwe że to najlepszy sposób wyloftować to zajmie ci 4 minuty i nałożyć na to bumpa albo normalmap, z daleka może być ok.

Napisano

właśnie nie za bardzo zależy mi na jakości, mam nadzieję że klienci nie będą się przyglądać sztukaterii i wybrzydzać....

więc poproszę bardzo o wersję 4 minutową, jak to dokładnie zrobić ;) ???

Napisano

Chyba jesteś bardzo początkująca, niestety musisz wykazać się samodzielnością bo nikt nie będzie siedział godzinę albo więcej i opisywał każdy szczegół

proponuje:

1. Wpisz w google 3dmax loft tutorial, obejrzyj tutki zajarz

2. Wpisz w google 3dmax mapping tutorial, obejrzyj zmapuj swój loft

3. Wpisz w google 3dmax bump map

 

i powinno działać

Napisano

zdaje sie ze profil faktycznie loftem a zdobienia najłatwiej albo na normal mapą or displacement.

Jesli modelowanie to jak pisze Claude , albo Autodesk Mudbox demo wersja powiedzmy, albo hm... z łapki to sie zajedziesz ... "bez sensu" .

 

[+]

 

6 min version .... ;P

 

rysujesz kwiatki lub przeklaejasz czarno białe ornamenty tam gdzie mialy by być ... mogą mieć tyci feathernietą krawędz-zblurowana , choć może nie koniecznie w PSie ... Potem używasz nVidia plugin do normali albo CrazyBumpa 30 dniowego i za mapy szarosci wypluwasz normal map texturke , zapodajesz te google z loftem i mapowaniem ;) dajesz t a texturke i done :D !

Napisano

ok, dzięki chłopaki skorzystam pewnie, jakby co będę się pytać :)

 

i faktycznie jestem bardzo początkująca dlatego pytam Was :)

 

btw claude.... wyrzuciłeś już brytfankę? :D

Napisano

Cześć Ewalina, miło Cię znowu spotkać, w końcu bierzesz się za tego maxa :)

ps. mam twoją brytfankę i nóż do krojenia ciasta ... do odebrania info na pirva




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności