eiweli Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Witam, chciałabym wymodelować sztukaterię, listwy przysufitowe (zdjecia dołączam). Jak myślicie jak je wymodelować?? a może jest jakiś trik który usprawni sytuacje? z góry dzięki za odpowiedz Ewelina
Mulholland Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Poszukaj sobie z starszych wątkach z tego działu, niedawno był tu taki temat. Pozdrawiam.
claude Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 podstawa zrobić dobre blueprint'y gzymsy loftem oczywiście ewentualnie modifikatorem sweep, dekoracje z ręki jak masz maxa 2010 tam są fajne narzędzia do modelowania poligon po poligonie [belka Free Form - Step Build] na wcześniej zrobionym gzymsie, kiedy tylko się da rób obrysy splajnem i zamieniaj to na edit poly dodawaj shell'a albo extrude modyfikator, cut, connect - dalej wszystkie narzędzia w edit poly powodzenia
eiweli Napisano 18 Grudzień 2009 Autor Napisano 18 Grudzień 2009 dzięki za odpowiedz :) Hm... a nie ma czegoś prostszego? bo tym sposobem, moimi jeszcze początkującymi umiejętnościami modelowania, zajmie mi to z kilka dni... a czy jest coś takiego ze z jpga sie da cos pokombinować? np sposobem bumba?? pozdr.
claude Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Zależy na jakiej jakości ci zależy czy będzie to widoczne z bliska. Możliwe że to najlepszy sposób wyloftować to zajmie ci 4 minuty i nałożyć na to bumpa albo normalmap, z daleka może być ok.
eiweli Napisano 18 Grudzień 2009 Autor Napisano 18 Grudzień 2009 właśnie nie za bardzo zależy mi na jakości, mam nadzieję że klienci nie będą się przyglądać sztukaterii i wybrzydzać.... więc poproszę bardzo o wersję 4 minutową, jak to dokładnie zrobić ;) ???
claude Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Chyba jesteś bardzo początkująca, niestety musisz wykazać się samodzielnością bo nikt nie będzie siedział godzinę albo więcej i opisywał każdy szczegół proponuje: 1. Wpisz w google 3dmax loft tutorial, obejrzyj tutki zajarz 2. Wpisz w google 3dmax mapping tutorial, obejrzyj zmapuj swój loft 3. Wpisz w google 3dmax bump map i powinno działać
Jim mee Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 zdaje sie ze profil faktycznie loftem a zdobienia najłatwiej albo na normal mapą or displacement. Jesli modelowanie to jak pisze Claude , albo Autodesk Mudbox demo wersja powiedzmy, albo hm... z łapki to sie zajedziesz ... "bez sensu" . [+] 6 min version .... ;P rysujesz kwiatki lub przeklaejasz czarno białe ornamenty tam gdzie mialy by być ... mogą mieć tyci feathernietą krawędz-zblurowana , choć może nie koniecznie w PSie ... Potem używasz nVidia plugin do normali albo CrazyBumpa 30 dniowego i za mapy szarosci wypluwasz normal map texturke , zapodajesz te google z loftem i mapowaniem ;) dajesz t a texturke i done :D !
eiweli Napisano 18 Grudzień 2009 Autor Napisano 18 Grudzień 2009 ok, dzięki chłopaki skorzystam pewnie, jakby co będę się pytać :) i faktycznie jestem bardzo początkująca dlatego pytam Was :) btw claude.... wyrzuciłeś już brytfankę? :D
claude Napisano 18 Grudzień 2009 Napisano 18 Grudzień 2009 Cześć Ewalina, miło Cię znowu spotkać, w końcu bierzesz się za tego maxa :) ps. mam twoją brytfankę i nóż do krojenia ciasta ... do odebrania info na pirva
Rekomendowane odpowiedzi