MaxymilianMax Napisano 22 Grudzień 2009 Napisano 22 Grudzień 2009 Witam. Mam taki problemik mały..wiem ze to pikuś ale szukając na goglach i Max3D nie znalazłem odp.. Dostałem z jednej firmy logo w AI , po imporcie do Maxa wszystko niby ok.. prócz tego ze jest w skali micro :) i teraz po przeskalowaniu do dużego formatu , modyfikatory np. typu Bevel itp , juz przy minimalnej zmianie wartości robią olbrzymie modyfikacje.. i inne problemy to powoduje... Jak przeskalować taki micro obiekt o np 5000% by modyfikatory działały na niego jakby to był jego rzeczywisty(ten po przeskalowaniu) rozmiar? :)
sly Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 Można też: import -> spline -> editable Spline - segment - zaznaczasz wszystko (ctrl+a) - skalujesz.
MaxymilianMax Napisano 23 Grudzień 2009 Autor Napisano 23 Grudzień 2009 Dzieki wielkie za pomoc juz jest OK :)
MaxymilianMax Napisano 3 Czerwiec 2010 Autor Napisano 3 Czerwiec 2010 Witam. Nie chce zakładac nowego tematu, więc zapytam tutaj.. Dostalem kolejne logo znacznie bardziej skomplikowane w pliku typu EPS. PO zapisaniu go jako AI i importowaniu do maxa . Wyskakuje bląd 'Improper file format"... OK exportowałem plik jako DWG i import do maxa sie udał. Lecz ogromna ilość vertexów w owym Spline sie tworzy (17tys). Wystarczyłoby spokojnie ich z 200 przy tym kształcie. czy jest jakiś modyfikator prócz normalize Spl.(sporo miesza w strukturze logo) zmniejszający ilość vertexów nie zmieniając kształtu splajnu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się