Napisano 22 Grudzień 200915 l Witam. Mam taki problemik mały..wiem ze to pikuś ale szukając na goglach i Max3D nie znalazłem odp.. Dostałem z jednej firmy logo w AI , po imporcie do Maxa wszystko niby ok.. prócz tego ze jest w skali micro :) i teraz po przeskalowaniu do dużego formatu , modyfikatory np. typu Bevel itp , juz przy minimalnej zmianie wartości robią olbrzymie modyfikacje.. i inne problemy to powoduje... Jak przeskalować taki micro obiekt o np 5000% by modyfikatory działały na niego jakby to był jego rzeczywisty(ten po przeskalowaniu) rozmiar? :)
Napisano 23 Grudzień 200915 l Można też: import -> spline -> editable Spline - segment - zaznaczasz wszystko (ctrl+a) - skalujesz.
Napisano 3 Czerwiec 201014 l Autor Witam. Nie chce zakładac nowego tematu, więc zapytam tutaj.. Dostalem kolejne logo znacznie bardziej skomplikowane w pliku typu EPS. PO zapisaniu go jako AI i importowaniu do maxa . Wyskakuje bląd 'Improper file format"... OK exportowałem plik jako DWG i import do maxa sie udał. Lecz ogromna ilość vertexów w owym Spline sie tworzy (17tys). Wystarczyłoby spokojnie ich z 200 przy tym kształcie. czy jest jakiś modyfikator prócz normalize Spl.(sporo miesza w strukturze logo) zmniejszający ilość vertexów nie zmieniając kształtu splajnu?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto