Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam taki problemik mały..wiem ze to pikuś ale szukając na goglach i Max3D nie znalazłem odp..

Dostałem z jednej firmy logo w AI , po imporcie do Maxa wszystko niby ok.. prócz tego ze jest w skali micro :) i teraz po przeskalowaniu do dużego formatu , modyfikatory np. typu Bevel itp , juz przy minimalnej zmianie wartości robią olbrzymie modyfikacje.. i inne problemy to powoduje... Jak przeskalować taki micro obiekt o np 5000% by modyfikatory działały na niego jakby to był jego rzeczywisty(ten po przeskalowaniu) rozmiar? :)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 986
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Można też:

import -> spline -> editable Spline - segment - zaznaczasz wszystko (ctrl+a) - skalujesz.

Napisano
  • Autor

Witam. Nie chce zakładac nowego tematu, więc zapytam tutaj..

 

Dostalem kolejne logo znacznie bardziej skomplikowane w pliku typu EPS. PO zapisaniu go jako AI i importowaniu do maxa . Wyskakuje bląd 'Improper file format"... OK exportowałem plik jako DWG i import do maxa sie udał. Lecz ogromna ilość vertexów w owym Spline sie tworzy (17tys). Wystarczyłoby spokojnie ich z 200 przy tym kształcie. czy jest jakiś modyfikator prócz normalize Spl.(sporo miesza w strukturze logo) zmniejszający ilość vertexów nie zmieniając kształtu splajnu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności