Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam mam taki problem a raczej pytanko ogolnie nie jestem pro:) wymodoleowalem sobie robota w jednym pliku(rusza sie itp) a w drugim pliku mam reke do niego wraz z kosciami przypisanymi i moje pytanko jak moge zaimprotowac ta reke z kosciami do tego pliku z robotem

 

jak robie import.3ds to kosci sa potem jako zwykly mesh

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 878
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzisiaj święta więc obejdzie się bez opieprzania o brak znajomości podstawi i niechęć do samodzielnego szukania rozwiązań :P

 

merge ..... i normalnie plik .max

Napisano
  • Autor

wiem wiem sorry troche na lamusa ale to pierwszy raz:) tak to staram sie dzialac z forum i yt :D ale dzieki wielki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności