Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam mam taki problem a raczej pytanko ogolnie nie jestem pro:) wymodoleowalem sobie robota w jednym pliku(rusza sie itp) a w drugim pliku mam reke do niego wraz z kosciami przypisanymi i moje pytanko jak moge zaimprotowac ta reke z kosciami do tego pliku z robotem

 

jak robie import.3ds to kosci sa potem jako zwykly mesh

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzisiaj święta więc obejdzie się bez opieprzania o brak znajomości podstawi i niechęć do samodzielnego szukania rozwiązań :P

 

merge ..... i normalnie plik .max

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności