kruger24a Napisano 25 Grudzień 2009 Napisano 25 Grudzień 2009 witam mam taki problem a raczej pytanko ogolnie nie jestem pro:) wymodoleowalem sobie robota w jednym pliku(rusza sie itp) a w drugim pliku mam reke do niego wraz z kosciami przypisanymi i moje pytanko jak moge zaimprotowac ta reke z kosciami do tego pliku z robotem jak robie import.3ds to kosci sa potem jako zwykly mesh
asblaze Napisano 25 Grudzień 2009 Napisano 25 Grudzień 2009 Dzisiaj święta więc obejdzie się bez opieprzania o brak znajomości podstawi i niechęć do samodzielnego szukania rozwiązań :P merge ..... i normalnie plik .max
kruger24a Napisano 25 Grudzień 2009 Autor Napisano 25 Grudzień 2009 wiem wiem sorry troche na lamusa ale to pierwszy raz:) tak to staram sie dzialac z forum i yt :D ale dzieki wielki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się