Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich czlonkow forum

Nazywam sie rzuq i jestem jednym z czlonkow Aazero.

 

Jesteśmy grupą zajmującą się tworzeniem gier na komputery klasy PC. I nie są to bynajmniej gry tworzone w jakichkolwiek kreatorach. Profesjonalny kod, efekty wyniesione wprost z demosceny komputerowej, rewelacyjna oprawa graficzna i muzyczna - to są główne założenia naszych produkcji. Mamy nadzieję, iż nasze gry dostarczą Wam choć odrobiny satysfakcji.

 

Obecnie wszystkie nasze wysiłki skupiamy na grze DEAMONETH, mrocznej i rozbudowanej fabularnie action cRPG, która zarazem będzie naszym oficjalnym debiutem w dziedzinie tworzenia gier komputerowych. Jest to projekt wzorujacy sie na schematach takich produkcji jak Diablo aczkolwiek kladacy o wiele wiekszy nacisk na fabule. Z zalozenia bedzie on wykonany 2D. Rendery postaci beda pochodzily z otaczajacych ja 16 kamer. Sekwencje takie jak uderzenia, parowania ciosu czy chociazby smierci postaci beda skladac sie z 15 do 30 klatek. Oba te czynnik wplyna na wysoki poziom plynnosci i realimu rozgrywki. Elementy otoczenia takie jak drzewa, krzaki, pochodnie, flagi itd beda skladac sie z kilkuklatkowych animacji. Wszystko to w realiach sredniowiecza.

Tejze produkcji dotyczy nasza oferta wspolpracy skierowana do Was.

 

Poszukujemy modelarzy oraz osob odpowiedzialnych za teksturowanie ktorych zadaniem stanie sie praca nad wszelkiego rodzaju postaciami, przedmiotami jak i elementami otoczenia skladajacego sie na swiat Deamonethu. W przypadku ekwipunku beda to obiekty w wersji lowpoly na tyle szczegolowe aby dobrze wygladaly zarowno w oknie ekwipunku (max 100x100px) jak i w oknie rozgrywki (kilkanascie X kilka px). Budynki jak i natura martwa beda wymagaly nieco wiekszej precyzji. Skale skomplikowaia postaci moze zobrazowac przyklad - ludzka postac miescic sie bedzie na obszarze okolo 80x80px (rozdzielczosc ekranu - 800x600).

 

Wiec jezeli chcialbys stac sie wspoltworca produkcji takiej jak Deamoneth, zostac jednym z czlonkow naszej grupy i oczywiscie sprawdzic sie jako grafik wyslij kilka slow o sobie, zainteresowaniach i umiejetnosciach dotyczacych programow 2D i 3D (ze szczegolnym uwzglednieniem 3ds) plus przykladowe (...wlasne...) prace na adres [email protected]

 

Za kilka tygodni wychodzi nowe demo gry. Poki co jego stara wersja dostepna jest stronie domowej Aazero. Ponizsze ilustracje/sekwencje pochodza z najnowszej wersji (sekwencje gif na przegladarkach internetowych IE moga byc wyswietlnae z niewlasciwa predkoscia).

 

Z uszanowaniem

rzuq (animacja postaci/siatki/tekstury)

Aazero (www.aazero.twl.pl)

 

wilkolak1.gif

wilkolak2.gif

zombie1.gif

zombie2.gif

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano

no to ja dodam jeden "artwork test" :) mam juz nowsza wersje ale lubie ten obrazek. ps nawet nie wiedzialem ze mamy tak dobrze oteksturowane postacie :]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.