Jump to content

rzuq

Members
  • Content Count

    287
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About rzuq

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Kraków
  1. Mudbox 2013 to w wiekszej mierze zaimplementowany na stale SAP - jedyny ficzer jaki poprawia jego funkcjonalnosc to rozbudowany system pracy na curvsach ktory kompletnie nic nowego nie wprowadza na rynek - smutno mi :P
  2. @Coyote - tez sobie od razu pomyslalem ze beda nowe ficzery w mudzie :P wazne ze dystans do zbrusha sie nie zwieksza - obydwie strony maja jakas motywacje ten vertex color z dynamiczna wielkoscia "pixela" ciekawie wyglada
  3. co mi sie podoba: - pomysl (poza pupa ;) nie jest zly, czytelna postac - ciekawa fryzura, warkocze, moze przydalby sie jakis niesforny kosmyk co mi sie nie podoba (a czego nie napisali koledzy): - cos bym napisal ci o glowie ale niewiele widac na screenach - sam lubie dzielic model na jak najwiecej podmodeli przygotowujac med-poly w programie do modelowania - mozna w ten sposob uzyskac dosyc czytelna granice pomiedzy fakturami (ubranie/cialo; paski,snurowadla ) - kiedy robisz to recznie juz jest ciezej // moze warto wyskrobac proporcjonalne cialo babki a potem je "ubrac" - miejsce wchodzenia nogi w but - nawet skarpetka przylegajaca do ciala nie przecina jego plaszczyzny pod katem prostym - innymi slowy - moze warto by but byl pusty w srodku a nie ucinal noge zaraz pod kolanem - skora jest gietka, plastyczna, poobserwuj jak jest czyms opasana np stringi na tylku - jak sie wtedy zachowuje (u ciebie dekolt/ i linia bioder) - caly model moze byc symetryczny ale nie nie os symetrii - od razu rzuca sie to w oczy (zalamania materialu na plecach) - pupa najbardziej lezy - referek masz mase w necie, troche wyglada jakby przed chwila ktos sprzedal jej kilka klapsow ( poczerwieniala) ( http://images.techtree.com/ttimages/story/99480_heavenly-sword-02a.jpg http://ps3.rocktheconsole.com/posters/heavenly-sword.jpg ) - obserwowac, podpatrywac ni ma źli ;) pozdr
  4. Goblin trzymany w garsci przez ogromnego trolla ktory za chwile da mu wycisk.
  5. @Kirian Dzieki - w zasadzie to sam siebie musze zmotywowac - prace nad Two Worlds 2 dobiegaja konca - przez ostatnie pol roku robilem same korekty i potykacze - malo sculptu. Zdziadzial czlowiek. Mam nadzieje ze teraz przyje... czyms ambitniejszym (reality) bo chcialbym sie troche popompowac nad kolejnymi postaciami :) ps. jak bede mial szczescie po podsumowaniu projektu pochwale sie kilkoma prackami z gry ale poki co nie zapeszam bo a nuz wpadne w nielaski i pogonia mnie kijem
  6. a teraz? :) jakby co to mnie poinstruujcie jak zamieszczac ilustracje bo wieki tego nie robilem
  7. Czesc wszystkim, moj debiut w speedsculptingu :)) obiecuje tu czesciej zagladac. 2.5h ze screenami, postram sie cos jeszcze rzucic bo referek w pracy mam kilka ktore tez zreszta serdecznie pozdrawiam :PP
  8. Nie ma to jak robic cos bez deadline'u ;) Bardzo mi sie podoba twoje podejscie do detalu - naprawde fajnie. 5 punktow szacunu i 2 rispektu :)
  9. Dla mnie program zaczyna byc w pytke. Ostatnio zainstalowalem triala. Sa pewne zgrzyty jezeli chodzi o intuicje pewnych rozwiazan mimo to moze z godzine zajelo mi rozkminianie teksturowania modelu lp - po 8 godzinach w zasadzie moglbym odinstalwoac program ktorego uzywalem wczesniej w tym samym celu. Ani razu nie zaliczylem zwiecha/utraty danych. Duza szybkosc. Niebawem ugryze kolejne komponenty -> retopo (bardziej autoretopo). Narazie widac ze z organika bedzie sobie dobrze radzic zobaczymy jak z hardedgami - mimo to jak juz tyle lat siedze przy postaciach wydaje mi sie ze to wazny krok do przodu w moim workflow.
  10. Mi tez szkoda ze zostal polkniety przez Pixologic. Z dwojga zlego wolalbym zeby to byl autodesk z mudboxem. Teraz tylko oczekiwac zb 5 za 2-3 lata z jego NOWYMI rewolucyjnymi funkcjami w pieknej oprawie audiowizualnej. Wzrosnie kupno wazeliny wsrod uzytkownikow zbrushcentral.
  11. hejka (program autodesk maya) Nie znacie moze sposobu na przypisanie w trybie Press i Release klawiszy takich jak TAB SHIFT CTRL jak to sie ma np w przypadku mayowego pluginu draster nex? pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy