mafida Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 (edited) Nowy plugin UVMaster od pixologic: Kontrola szwów Uv przez polypainting Algorytm Ambient occlusion do automatycznego tworzenia szwów Density mode -umożliwia określenie obszarów o większej i mniejszej powierzchni uv Flatten mode -rozkłada model na płaszczyzne na podstawie uv-można użyć Transpose i brushy do edycji UV Check Seams mode-wyświetla szwy uv na modelu możliwość użycia szwów UV z innego programu Unwarp by polygroups Copy i paste uv itd... http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=082643 Edited February 24, 2010 by mafida 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 heh... sprawdzalem strone jakas godzine temu i nie bylo nic nowego.. Dzieki za lika! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 wyjdzie w praniu jak to sie spisuje:) ale gadzet fajny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArTooRo Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Wygląda przewypaśnie, dziś się potestuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Jak dla mnie wypas bo od strony technicznej 3D mnie zawsze odrzucalo - UVki sa na jednym z pierwszych miejsc tuz za skryptami, nodami i riggiem :D Jak dotad najprostszy wydawal mi sie roadkill ale i tak jak slysze o UV to zaraz mi "weselej". Pixologic zdaje sie rozwiazywac moj problemik. Ktos to testowal juz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luki Luki Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 (edited) Moje stanowisko jest podobne do tego które zajmuje Laa-Yosh w wątku na cgtalku. Obyłbym się bez tego. Nie przeszkadza mi że jest, możliwe że jako kolejny algorytm do unfoldowania, jeśli pozostałe zawiodą, się przyda. Z resztą już sprawdziłem jeden, dość trudny do rozłożenia obiekt i tam gdzie przedtem były problemy sobie poradził, ale za to w innych miejscach już nie. Ja raczej zostanę przy tworzeniu seamów w mayi, ale pewnie wykorzystam właśnie do unfoldowania. Edited February 24, 2010 by Luki Luki Link to comment Share on other sites More sharing options...
rzuq Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Najbardziej podobala mi sie pieciopalczasta dlon larwy ( w polowie filmu ) zmapowana tak ze jeden palec wystaje a reszta to zbita kupa. Z ciekawoscia sprawdze :) czekam na zintegrowany edytor tekstu i generator stron html. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Luki Luki - zdrowe podejscie. Narzekacze zdaja sie pomijac to co napisal Pixologic w opisie ficzerow: "Use UV seams created in other packages, but remap for better use of the texture space and zero distortion". rzuq - coz za ironia ;) Tyle ze nijak sie ma do sytuacji bo to plugin a nie rozwiazanie zintegrowane, wiec jak komus nie pasuje to nie instaluje i szlus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotisded Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Sprawdziłem i mi się bardzo podoba, może dla tego, że obok H&F Robienie UVW to najbardziej znienawidzona przeze mnie czesc 3d:) A tu hop-siup, dziala niema co sie kaszanic. Checker jest idealny. Super. Mocno ukraca prace, nerwy i wydluza zywotnosc ewentualnych wyrwanych wlosow, rozbitych klawiatur, wywalonych przez okno monitorow. ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szymeq Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Trochę przesadzacie z tą nienawiścią do rozkładania Uv's .. przypomnijcie sobie tak .. mniej więcej 2002 rok;) może nie ma w tym artyzmu ale robi się to zdecydowanie szybciej i przyjemniej, z mojego punktu widzenia i biorąc pod uwagę czas powstawania obiektu , jest to jakieś 10 % całości ... so calm down i cieszyć się z osiągania szybkich efektów:] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now