GrafMax Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 Witajcie, Tak jak w temacie, mam problem z ograniczeniem obrotów poszczególnych kości. Chciałbym by kości (spięte HI Sloverem) zachowywały się tak jak jest to pokazane na drugim załączniku. Teraz ustawiają się tak jak na pierwszym. Próbowałem z Rotational Joints, ale bez oczekiwanego efektu. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak to ugryźć? Ewentualnie jakiś tutorial? Pozdrawiam
asblaze Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 jak dla mnie to bez 2 łańcuchów IK się nie obejdzie. Popatrz sobie na rozwiązania HD solver z tego co pamiętam, można było tam nawet tentions ustawić :)
Grave Napisano 28 Grudzień 2009 Napisano 28 Grudzień 2009 Zrobiłem sobie test, i wszystko grało bez wielkiego kombinowania. Machnąłem 2 HI solvery, a następnie jeden solver zlinkowałem do drugiego... Po tym zabiegu jednym solverem mogłem ładnie animować "nóżkę"...
GrafMax Napisano 28 Grudzień 2009 Autor Napisano 28 Grudzień 2009 Grave mógłbyś podesłać plik? Chciałbym do podejrzeć - będę wdzięczny ;)
Grave Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Tu masz pliczek: http://www.sendspace.com/file/che1yt 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się