GrafMax Napisano 27 Grudzień 2009 Share Napisano 27 Grudzień 2009 Witajcie, Tak jak w temacie, mam problem z ograniczeniem obrotów poszczególnych kości. Chciałbym by kości (spięte HI Sloverem) zachowywały się tak jak jest to pokazane na drugim załączniku. Teraz ustawiają się tak jak na pierwszym. Próbowałem z Rotational Joints, ale bez oczekiwanego efektu. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak to ugryźć? Ewentualnie jakiś tutorial? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 27 Grudzień 2009 Share Napisano 27 Grudzień 2009 jak dla mnie to bez 2 łańcuchów IK się nie obejdzie. Popatrz sobie na rozwiązania HD solver z tego co pamiętam, można było tam nawet tentions ustawić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 28 Grudzień 2009 Share Napisano 28 Grudzień 2009 Zrobiłem sobie test, i wszystko grało bez wielkiego kombinowania. Machnąłem 2 HI solvery, a następnie jeden solver zlinkowałem do drugiego... Po tym zabiegu jednym solverem mogłem ładnie animować "nóżkę"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 28 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2009 Grave mógłbyś podesłać plik? Chciałbym do podejrzeć - będę wdzięczny ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 Tu masz pliczek: http://www.sendspace.com/file/che1yt 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 29 Grudzień 2009 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2009 dzięki wielkie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się