Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie,

 

Tak jak w temacie, mam problem z ograniczeniem obrotów poszczególnych kości. Chciałbym by kości (spięte HI Sloverem) zachowywały się tak jak jest to pokazane na drugim załączniku.

Teraz ustawiają się tak jak na pierwszym. Próbowałem z Rotational Joints, ale bez oczekiwanego efektu. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak to ugryźć? Ewentualnie jakiś tutorial?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jak dla mnie to bez 2 łańcuchów IK się nie obejdzie. Popatrz sobie na rozwiązania HD solver z tego co pamiętam, można było tam nawet tentions ustawić :)

Napisano

Zrobiłem sobie test, i wszystko grało bez wielkiego kombinowania. Machnąłem 2 HI solvery, a następnie jeden solver zlinkowałem do drugiego... Po tym zabiegu jednym solverem mogłem ładnie animować "nóżkę"...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności