Na'vi Napisano 31 Grudzień 2009 Napisano 31 Grudzień 2009 Witam.... Na początek chce się z wami przywitać bo jestem nowy na forum :) Mam taki problem: Nie mogę zrobić mokrego materiału ( w moim przypadku to będą mokre od wody skały) Chce aby jednocześnie była widoczna tekstura skały i była mokra (coś w stylu załamania odbitych na nim obiektów). Znalazłem coś takiego: http://www.max3d.pl/tut.php?id=163 ale chciał bym zrobić to bez pluginów. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Gość Gosc Napisano 31 Grudzień 2009 Napisano 31 Grudzień 2009 taki material Shellac wszystko zalatwi, na dol daj normalny material a na gore na masce daj material przyciemniony i odbijajacy otoczenie (materialy takie jak skala po zmoczeniu ciemnieja - skladnik dyfuzyjny, ale za to wiecej odbijaja zwierciadlanie - Raytrace)
Na'vi Napisano 31 Grudzień 2009 Autor Napisano 31 Grudzień 2009 Niestety nic ciekawego nie wyszło :( Jak daje w shellac w base material maske to w czym tą maskę mam zrobić ? ja zrobiłem w diffuse color. na masce daj material przyciemniony i odbijajacy otoczenie (materialy takie jak skala po zmoczeniu ciemnieja - skladnik dyfuzyjny, ale za to wiecej odbijaja zwierciadlanie - Raytrace) Wczoraj 20:03 Chodzi ci o to, że w Map w Mask mam dać Reytrace i w raytrace dać tą przyciemnioną skałę ? I czy później w shellac robić blend ? jak tak to na ile ? Można by czymś zastąpić reytrace ? bo jak renderuje Vrayem to jest błąd Sorry, że tyle pytań ale w materiałach jestem cieniki :) Proszę o pomoc :)
Levus Napisano 1 Styczeń 2010 Napisano 1 Styczeń 2010 Tu masz przykład tego o czym tjviking pisze: http://www.freeitsolutions.com/3ds/viewTutorial.aspx?id=3723
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się