Napisano 31 Grudzień 200915 l Witam.... Na początek chce się z wami przywitać bo jestem nowy na forum :) Mam taki problem: Nie mogę zrobić mokrego materiału ( w moim przypadku to będą mokre od wody skały) Chce aby jednocześnie była widoczna tekstura skały i była mokra (coś w stylu załamania odbitych na nim obiektów). Znalazłem coś takiego: http://www.max3d.pl/tut.php?id=163 ale chciał bym zrobić to bez pluginów. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Napisano 31 Grudzień 200915 l taki material Shellac wszystko zalatwi, na dol daj normalny material a na gore na masce daj material przyciemniony i odbijajacy otoczenie (materialy takie jak skala po zmoczeniu ciemnieja - skladnik dyfuzyjny, ale za to wiecej odbijaja zwierciadlanie - Raytrace)
Napisano 31 Grudzień 200915 l Autor Niestety nic ciekawego nie wyszło :( Jak daje w shellac w base material maske to w czym tą maskę mam zrobić ? ja zrobiłem w diffuse color. na masce daj material przyciemniony i odbijajacy otoczenie (materialy takie jak skala po zmoczeniu ciemnieja - skladnik dyfuzyjny, ale za to wiecej odbijaja zwierciadlanie - Raytrace) Wczoraj 20:03 Chodzi ci o to, że w Map w Mask mam dać Reytrace i w raytrace dać tą przyciemnioną skałę ? I czy później w shellac robić blend ? jak tak to na ile ? Można by czymś zastąpić reytrace ? bo jak renderuje Vrayem to jest błąd Sorry, że tyle pytań ale w materiałach jestem cieniki :) Proszę o pomoc :)
Napisano 1 Styczeń 201015 l Tu masz przykład tego o czym tjviking pisze: http://www.freeitsolutions.com/3ds/viewTutorial.aspx?id=3723
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto