Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.... Na początek chce się z wami przywitać bo jestem nowy na forum :)

 

Mam taki problem: Nie mogę zrobić mokrego materiału ( w moim przypadku to będą mokre od wody skały) Chce aby jednocześnie była widoczna tekstura skały i była mokra (coś w stylu załamania odbitych na nim obiektów).

Znalazłem coś takiego: http://www.max3d.pl/tut.php?id=163 ale chciał bym zrobić to bez pluginów. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

taki material Shellac wszystko zalatwi, na dol daj normalny material a na gore na masce daj material przyciemniony i odbijajacy otoczenie (materialy takie jak skala po zmoczeniu ciemnieja - skladnik dyfuzyjny, ale za to wiecej odbijaja zwierciadlanie - Raytrace)

Napisano
  • Autor

Niestety nic ciekawego nie wyszło :(

 

Jak daje w shellac w base material maske to w czym tą maskę mam zrobić ? ja zrobiłem w diffuse color.

na masce daj material przyciemniony i odbijajacy otoczenie (materialy takie jak skala po zmoczeniu ciemnieja - skladnik dyfuzyjny, ale za to wiecej odbijaja zwierciadlanie - Raytrace) Wczoraj 20:03

 

Chodzi ci o to, że w Map w Mask mam dać Reytrace i w raytrace dać tą przyciemnioną skałę ?

 

I czy później w shellac robić blend ? jak tak to na ile ?

 

Można by czymś zastąpić reytrace ? bo jak renderuje Vrayem to jest błąd

 

Sorry, że tyle pytań ale w materiałach jestem cieniki :)

 

Proszę o pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności