Landryngps Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Witam jestem poczatkującym uzytkownikiem programu 3ds max chcialbym wykonac taka kanape jaka zamieszczam na zdjeciu, lecz jednak nie wiem jakich modyfikatorow uzyc badz czy tworzyc ja poprzez scalowanie i ustawianie vertexow czy tez przy uzyciu boolena prosilbym o wasza pomoc
Ania Napisano 3 Styczeń 2010 Napisano 3 Styczeń 2010 Zainteresuj się poly modellingiem, same modyfikatory i boolean tu nie starczą raczej.
Landryngps Napisano 3 Styczeń 2010 Autor Napisano 3 Styczeń 2010 poly modeling czyli chodzi o convert to editpoly?
Landryngps Napisano 3 Styczeń 2010 Autor Napisano 3 Styczeń 2010 dzieki wielki pozniej pokaze etapy mojej pracy ;]
Landryngps Napisano 3 Styczeń 2010 Autor Napisano 3 Styczeń 2010 tak to wyglada i nie wiem dlaczego ale na renderze widac jakies czarne plamy na boku kanapy
Gość Setesh Napisano 4 Styczeń 2010 Napisano 4 Styczeń 2010 Specem od maxa nie jestem ale sprawdziłbym poligony na tym boku kanapy(może coś z nimi nie tak - jeden zachodzi na drugi lub coś w tym stylu).
Landryngps Napisano 5 Styczeń 2010 Autor Napisano 5 Styczeń 2010 jako noob zapytam sie czy wrzucic print screna z siatka czy jest jakas magiczna metoda zeby ja ladnie uzyskac?
Landryngps Napisano 5 Styczeń 2010 Autor Napisano 5 Styczeń 2010 tak to wyglada http://img132.imageshack.us/i/15474710.jpg/
Chaczyk Napisano 5 Styczeń 2010 Napisano 5 Styczeń 2010 Nie podoba mi się ta siatka, że tak powiem trochę dziwna. Jak to wygląda od dołu? Może udostępnisz plik, pójdzie sprawniej. ;-) pozdr
Gość Setesh Napisano 6 Styczeń 2010 Napisano 6 Styczeń 2010 (edytowane) bodajże od 4 do 8 rzędu poligonów od dołu widać ze coś jest nie tak(na moje niewprawne oko nasunąłeś poligony jedne na drugie podczas robienia oparcia pod rękę) proponuje abyś sprawdził cały bok . Tak na szybko znalezione http://www.freeitsolutions.com/3ds/viewTutorial.aspx?id=3415 Pozdrawiam. Edytowane 6 Styczeń 2010 przez Setesh
Ania Napisano 6 Styczeń 2010 Napisano 6 Styczeń 2010 http://www.freeitsolutions.com/3ds/v...l.aspx?id=3415 niezbyt czysto wymodelowane (boolean), lepiej się tak nie uczyć. Link z youtube ma więcej sensu, i ta metoda modelowania otwiera więcej możliwości do robienia innych obiektów.
Landryngps Napisano 6 Styczeń 2010 Autor Napisano 6 Styczeń 2010 ja tez osobiscie nie chcialem uzywac boolana dzis wymyslilem sposob zeby zrobic to przy pomocy "plane"a nastepnie atachnac z prostymi boxami dziaki za linki napewno sie przydadza
Gość Setesh Napisano 6 Styczeń 2010 Napisano 6 Styczeń 2010 przyznaje boolean mi się nie udał :( Moja kulpa
Landryngps Napisano 11 Styczeń 2010 Autor Napisano 11 Styczeń 2010 Sluchajcie wczoraj zrobilem to przy pomocy boxow i plane lecz gdy je atachnalem i dodalem meshsmoota to plane i boxy byly jakby odzielnymi obiektami pokazalbym wam jak to wyglada lecz brak pradu skasowal mi to
Ania Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 (edytowane) Bo nawet jak złączysz, to dalej to jest oddzielne, tzn. jest jeden obiekt ale w tym są dwie oddzielne ciała. Musiałbyś skasować ścianki w miejscu gdzie boxy się stykają, następnie Weld - złączyć ze sobą wierzchołki obiektów. (np. Target Weld w editable poly). Albo extrude, jak w tutorialu, wtedy nie musisz nic łączyć. Przerób jakieś tutoriale dla początkujących (dowolny model, byle był poly modelling), wtedy trochę lepiej zrozumiesz. Edytowane 11 Styczeń 2010 przez Ania
hcpiter Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 Polecam przerobienie tutorialow odnosnie podstaw poly modelingu z tej strony: http://www.onnovanbraam.com/ Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi