Skocz do zawartości

wkonanie wysiedzianej kanapy


Landryngps

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem poczatkującym uzytkownikiem programu 3ds max chcialbym wykonac taka kanape jaka zamieszczam na zdjeciu, lecz jednak nie wiem jakich modyfikatorow uzyc badz czy tworzyc ja poprzez scalowanie i ustawianie vertexow czy tez przy uzyciu boolena prosilbym o wasza pomoc

zdjcie092g.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Setesh

Specem od maxa nie jestem ale

sprawdziłbym poligony na tym boku kanapy(może coś z nimi nie tak - jeden zachodzi na drugi lub coś w tym stylu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Setesh

bodajże od 4 do 8 rzędu poligonów od dołu widać ze coś jest nie tak(na moje niewprawne oko nasunąłeś poligony jedne na drugie podczas robienia oparcia pod rękę) proponuje abyś sprawdził cały bok .

 

Tak na szybko znalezione

http://www.freeitsolutions.com/3ds/viewTutorial.aspx?id=3415

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Setesh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo nawet jak złączysz, to dalej to jest oddzielne, tzn. jest jeden obiekt ale w tym są dwie oddzielne ciała. Musiałbyś skasować ścianki w miejscu gdzie boxy się stykają, następnie Weld - złączyć ze sobą wierzchołki obiektów. (np. Target Weld w editable poly).

Albo extrude, jak w tutorialu, wtedy nie musisz nic łączyć.

 

Przerób jakieś tutoriale dla początkujących (dowolny model, byle był poly modelling), wtedy trochę lepiej zrozumiesz.

Edytowane przez Ania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności