Skocz do zawartości

Normal Mapa i UVW z zbrusha


kotisded

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam okrutnie wkurzający problem na którym już ślęczę kilka ładnych godzin i chyba poległem.

 

Przerzuciłem sobie model do zbrusha 3 r costam (ten nowszy chyba niema juz zmappera). Nieznosze robic Map UVW więc zwykle posiłkowałem się zbrushem, który działał idealnie. A teraz nie działa, nie mam pojęcia co robię źle.

 

Stworzyłem koordynaty UVW w zbrushu jako Adaptive UVtiles, zresztą robiłem już wszystkimi innymi, ale poniższy przykład jest na tym. Później zrobiłem mapę wchodze do maxa a tam dup, nie dizała.

 

Koordynaty w sumie się zgadzają, ale coś ten bump dziwnie wychodzi, poza tym obiekt inaczej zaczyna przyjmować światło.

 

1. to poprost bump, dziwnie to wygląda,.

od 2 do 5 to Normal Bump z opcjami kolejno: Tangent, Local XYZ, Screen i world.

 

Co robię nie tak ?

 

 

fsdupa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Chie,chie to pierwsze to był namiar gdzie w zbrushu flipnąć.To drugie wytlumaczenie rożnicy między flip vertical a flip green channel.Sorry za zamieszanie:)

Wrzucaj do ściągniecia to zobaczę,aczkolwiek jeszcze nie robilem normali w 3.5 tylko w 3.1 ale co tam:P

 

Pozdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz sie wkurzyłemi Exportowałem model na low poly do maxa i juz zrobiłem uvw jako flatten, wróciłem z tym do zb (da sie połączyć, bez stracenia wyzszych poziomow sdv co jest miłe.) tam zrobilem normalke i z powrotem do maxa i wychodzi takie cos, jest niby lepiej ale dalej zle?!:/

 

16819722.jpg

 

Disp. tez mi taka siatke na modelu tworzy. Co z tym zrobic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szit zobilem tak i dalej nic, pokaz prosze ustawienia z maxa. Tzn. importu i ust normal bumpa bo nie czaje kompletnie o co komon.

 

Ok chodziło o zmiane gammy w eksportowanej do maxa mapie.

Rozwiazane. Dzieki wielkie.

Edytowane przez kotisded
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności