Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Jestem studentem architektury na 1roku (PWr) i na zajęciach z projektowania mamy za zadanie "zaprojektować to coś, byle nie byle coś" ;) Pierwsze zadanie skala 1:1 na formacie 140x140cm i drugie 1:10 format 140x210cm (w tym się zmieścić aksonometria rzuty przekroje i inne pierdoły ;))

Chciałem pokazać projekt na drugie zadanie. Skala 1:10 ;)

Jak wiadomo między blokami często przepływają mocne wiatry, zbijając stare babulki z nóg. Chciałbym to wykorzystać i tak wymyśliłem małą elektrownie wiatrową między blokami.

Niby pomysł podobał się moim ćwiczeniowcom ale powiedzieli żebym jeszcze pomyślał nad formą. Z kolei ja planowałem pozostać przy prostej formie aby zgrało się to z otoczeniem (blokami ;))

PS: bardziej tutaj chodzi o formę i pomysł niż o same wykonanie i umiejętność 3dsmaxa, bo tym zajmę się na końcu

projekt1iu.jpg

• Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 3,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pomysł moim zdaniem nie to że chybiony, ale wręcz zły.

Wiatraki emitują infradźwięki i lokowanie ich w pobliżu budynków mieszkalnych źle wpływa na zdrowie ludzi.

Zdania są co prawda podzielone, ale moje jest właśnie takie.

Chyba że ci profesorek klepnie pomysł, to rób i nie zważaj na nic. No, ale jak sie do tego przyczepi to leżysz.

Napisano
  • Autor

Mam Lambterta i Marciniaka. Fakt, zauważyliśmy, że każdy lubi co innego ;)

U nas jest tendencja do chwalenia połączeń ze ścianami, podłogami, sufitami. :P

Gorzej jak będzie ocena wystawiana przez wszystkich profesorów... nie wiadomo czego mogą oczekiwać.

Mkeruj: Sugerujesz, że takie projekty już są? Czy odnosisz się do elektrowni wiatrowych "tradycyjnych"?

Mój pomysł moim ćwiczeniowcom się podobał o dziwo. Więc go zostawiam i jedynie pomyślę o formie. Tutaj nowe koncepcje:

projekt1fin.jpg

proj2fin.jpg

dsadsaddd.jpg

ah i o wcześniejszym mówił, że za bardzo wygląda jak zabawka :)

pozdrawiam

Napisano

Witam