olopl Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 Wyeksportowałem sobie jeden obiekt z gry do 3dsmxa w celu prze konwertowania go do innej gry. W owym programie ten obiekt jest już ładnie o teksturowany itd(tak jakoś samo się zrobiło przy imporcie do maxa). Niestety jak podglądałem w jakim formacie są tekstury nałożone na ten obiekt to jest dds. A ja potrzebuje żeby były w formacie bmp, tga lub png. Wiem że można wszystkie tekstury zmieniać ręcznie na wyżej wymieniony format i teksturować obiekt ręcznie od nowa. No ale jest to bardzo czasochłonne. No więc czy jest jakiś szybszy sposób żeby podmienić tekstury na tym obiekcie po zmianie formatu tych tekstur na inny bez konieczności ponownego jego teksturowania?
pressenter Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 Pobierasz z obiektu materiał do Material editora, i wrzucasz w slot Diffuse nową mapkę, koordynaty powinny pozostać. ;)
Rekomendowane odpowiedzi