jackie1001 Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 Problem z Maxem 6 Podczas pracy z dużą scena ( architektura ) max wypada do Windy Uzywam FR z sp2a rzecz sie dzieje zdaje sie w trakcie liczenia globala do skylight i ma chyba zwiazek z AA bo po wylaczeniu jest ok Pytanie: czy gdzie w maxie lub FR jest log w ktorym mozna przeczytac co pada? Prosze o pomoc bo juz mnie szlag trafia uzywam windy 2000 konfiguracja 2xamd mp 1GB ram
martez Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 U mnie często (za często) wylata do windy fR SP1 na 3dsmax5.0, ale w róznych okolicznościach.
jackie1001 Napisano 23 Kwiecień 2004 Autor Napisano 23 Kwiecień 2004 Taaaa, no ale u mnie dopiero po 2 miechach pracy wczesniej ani drgnal
Nimrod Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 A nie możesz czymś innym zrenderować, Scanline, Mental? Może też są błędy?
jackie1001 Napisano 23 Kwiecień 2004 Autor Napisano 23 Kwiecień 2004 Mentalem moge ale nie suportuje RPC czyli real people a scanline sie do dupy nadaje nie? Wychodzi na to ze zostal FR Moze wiecie cos o logu?
martez Napisano 24 Kwiecień 2004 Napisano 24 Kwiecień 2004 Podczas distributed rendering zapisuje sie log na C:, ale podczas zwykłego renderingu chyba nie.
Quadysz Napisano 28 Kwiecień 2004 Napisano 28 Kwiecień 2004 takie wychodzenie niekontrolowane spowodowane moze byc sprzetem, mam na mysli glownie RAM ale cholera go wie, przy AA wiecej ramu zjada wg. mnie, aby sie upewnic sciagnij sobie program Prime95 i zarzuc mu jakis torture test, jak przez kilka godzin nie wywali bledu to na pewno nie jest to ani pamiec ani procek, wiem ze to nie jest szybka metoda ale jednoznacznie potrafi wyeliminowac wine sprzetu (a w pierwszej chwili na to bym stawial) greets
Mirkowaty Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 Witam W moich doświadczeniach z finalem problem taki pojawiał się w momencie gdy scena była przykryta tzn używałem półkuli dla odbić (wtedy liczyłem scenę na 2 razy raz bez przykrycia wyłącznie dla obliczenia światła a następnie z obliczonym już światłem przykrywałem scenę dla obliczenia refracji). Drugi przypadek to gdy w scenie znajdował się standardowy materiał reytrace ale max wywalał się wtedy już w czasie renderingu po obliczeniu światła w scenie. No i ostatni gdy stosowłam pligin szengfur pozdrawiam Mirek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się