don_filippo Napisano 23 Kwiecień 2004 Napisano 23 Kwiecień 2004 Witam. Musze zrobić hiperrealistyczny ogień do mojej animacji.... efekt ma wyglądać co najmniej tak: Jak ten efekt uzyskać za pomocą Maxa 6 oraz afterburna????? Pomóżcie...plissss, bo na razie robie coś, ale efekt jest mizerny :(
Gość Qlik Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 Napisz cos wiecej na temat sposobu w jaki chcesz osiagnac ten efekt ,....after burn daemons ... atmospheric aparatus .. moze pomoge Ci ustawic odpowiednie parametry w afterburnie wioekszosc problemow to ustawienie odpowiedni stretch i density...ale to wszystko zalezy jak sie do tego zabierasz . A poza tym zerknij do instukcji afterburna i przejrzyj tutoriale jest tam calkiem dokladnie wyjasnione jak okreslone parametry wplywaja na koncowy efekt . Pozdro
Kris_R Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 No i materiały panie szanowny... sporo gradientów na warstwach uzależnionych od Particle Life oraz od Density... będzie zabawa.... ale tak na serio... nie znasz ABurna i chcesz od razu hiper real walnąć tak? no to powodzenia! :)
don_filippo Napisano 29 Maj 2004 Autor Napisano 29 Maj 2004 Długo nie odpisywałem.... Otóż o jaki ogien chodzi mi dokładnie... Ma to być materiał nałożony na zrobiony przeze mnie zwykły particle system, gdzie zamierzam jakoś bardziej skomplikowanie zanimować cząsteczki (jakieś obroty chmary cząsteczek itp.). Nie znam się na compositingu i nie wiem jakie ustawienia trzeba zastosować (czy jakieś specjalne efekty w environment dodać, itd.), aby efekt był satysfakcjonujący... Na razie udało mi się takie coś uzyskać, chociaż rendering takiej małej klateczki trwał strasznie długo:(
kozioo Napisano 29 Maj 2004 Napisano 29 Maj 2004 http://www.dagthomasolsen.com/index.php?page=tutorial&id=12 nie wiem czy widziałeś tego tutka. Gość używa tam particli typu facing i materiału z \"addatywną przezroczystoscią\":). Metoda wygląda fajnie i dobrze się sprawdza tylko na czarnym tle. Ewentualnie bardzo ciemnym. Jeśli potrzebujesz ognia na jasnym tle to musisz używać sphere particles i nałożyć na nie jakiś volumetryczny shader. Czyli zwykły materiał z masą fallof\'ów:) Można osiągnąć bardzo ładny efekt (sam akurat robie ogień particlami, więc wiem:P ). edit to jeszcze pokaże do czego mi udało się dojść:) Robie troszke \"inny\" ogień, jak widać.
heybo Napisano 13 Czerwiec 2004 Napisano 13 Czerwiec 2004 Po dłuższej fazie nie rozwijania tego wątku postanowiłem że napiszę.... ....a co!? Chciałbym zapytać czy ktoś słyszał o premierze pluga AURA? To na serio będzie niesamowita wtyczka do zabawy z ogniem. A tak na marginesie, czy ktoś umie zrobić taki ogień jak na zdjęciu na początku tego wątku...???? Może jakaś mała podpowiedź..tutoriale przeglądałem do Afterburna i jest podane tylko jak zrobić wybuch albo coś takiego jak ten palący się czajnik w poście wyżej.. Nie ma jak zrobić hiperrealistyczny ogień..może by tak mała podpowiedź..bardzo chciałbym się dowiedzieć. [Wyedytowany dnia 13-6-2004 > heybo]
heybo Napisano 21 Czerwiec 2004 Napisano 21 Czerwiec 2004 szkoda że nadal jest zastojony nie odwiedzany ten wątek.
kozioo Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 odwiedź wątek o particleflow na cgtalku. skarbnica wiedzy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się