Skocz do zawartości

Vraydisplacementmod i jednostki rzeczywiste


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam tekstury ustawione w realnych jednostkach(cm). Gdy dodaje vraydisplacementmod to w 3d renderuje dlugo ale poprawnie, natomiast w 2d nijak nie moge sobie poradzic z poprawnym skalowaniem mapy displacement. Zawsze przyjmuje jedna wielkosc (kilka razy mniejsza) i oczywiscie nie pokrywa sie z tekstura diffuse. Nie wiecie czym to moze byc spowodowane?

Sorki za ogonki ale nie mam polskich znakow:(

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności