Tores Napisano 14 Styczeń 2010 Napisano 14 Styczeń 2010 Mam tekstury ustawione w realnych jednostkach(cm). Gdy dodaje vraydisplacementmod to w 3d renderuje dlugo ale poprawnie, natomiast w 2d nijak nie moge sobie poradzic z poprawnym skalowaniem mapy displacement. Zawsze przyjmuje jedna wielkosc (kilka razy mniejsza) i oczywiscie nie pokrywa sie z tekstura diffuse. Nie wiecie czym to moze byc spowodowane? Sorki za ogonki ale nie mam polskich znakow:(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się