wojtas Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 Witam , Chciałem prosić ponownie o podpowiedź odnosnie 3dsmax , jak sobie poradzić jeśli skończyły mi się sloty w edytorze materiałów w 3dsmax a chce stworzyć kolejne ? (mam już rozwiniętą zakładke 6x4) Kiedy robie nowy materiał to tworząc go w slocie w którym istnieje jakiś inny przypisany do obiektu nastepuje zamiana materiału a nie chce żeby mi stary materiał ginął ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blomd Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 Naciskasz klawisz "M" (material editor), wybierasz materiał, który chcesz usunąć z material editor klikasz na taki czarny X, wybierasz drugą opcję i dajesz ok. Jeśli chcesz przywrócić stary materiał który jest na obiekcie musisz posłużyć się narzędziem pick material from object, lub Get material w zakładce material. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 Poczytaj w helpie o "Multi/Sub-Object material" i "Material ID". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 albo lepiej wybieraj nowy materiał za pomocą tej niebieskiej kuleczki po lewej stronie, a nie tym klawiszkiem po prawej na której jest napisany "rodzaj" materiału. RA - tu chyba nie o to chodziło fishowi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 To ja już nie wiem o co chodzi, hehe. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zdeno Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 zapchał mu się kulkami material editor i nie umie wybrać nowego, zamiast zrobić GET MATERIAL to on zmieniał istniejący. Nie ten guziczek wdusił . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas Napisano 14 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2010 dziekuje za podpowiedzi, tak korzystam też z tego multisub object ale mam też z tym problem ponieważ żeby przypisać sub materiał po ID do obiektu to musze edytować obiekt na poziomie siatki i wybrać dane polygony i przypisać ID zeby działało , jest to bardzo męczące przy duzej scenie. Czy da się nadać ID całemu obiektowi jesli nie chce go edytować na poziomie siatki i powiązać z multisub obj ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 FAQ: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=5278 ... i wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas Napisano 14 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2010 dzięki panowie :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się