Skocz do zawartości

Widoczne krawędzie


Gość Arczi00

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Arczi00

Dla wielu z was rzecz oczywista mi przysporzyła spory problem, jak włączyć podświetlanie krawędzi np. mam zielony box i żeby krawędzie były białe i ciągle widoczne. Modeluje samochód z bluprinta z tutarialu i po prosty krawędzie są juz tak małe że ich nie widać i nie mogę trafić w nie, o orientacji w co klikam i gdzie jest najbliższy tez mogę zapomnieć bez tego.

 

Szukałem tego i nie mogłem znaleźć, nawet nie wiem czego szukać:/ tutaj na forum tez szukałem ale nie znalazłem, może przeoczyłem.

 

PS. jest to mój pierwszy post i jestem jeszcze zielony w modelowaniu na razie jakieś 3 tygodnie się bawię w 3d maxie.

 

Z góry dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Arczi00

Dzięki wielkie! skrót (F4) to to o co mi chodzi, a (F3) to już w ogóle będzie pikuś teraz to dokończyć:) jeszcze raz dzięki za szybką odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory, że tak odkopuje :) ale mam troszkU inny problem. Modeluję sobie felge i również nie widze krawędzi. Nie chciałbym używać F4 bo ona każdego face'a dzieli na triangle. Zazwyczaj widoczne były zwykłe edge, które po zaznaczeniu podświetlały się na czerwono a teraz nie ma nic :(

 

Jeśli znacie odpowiedź to będe dźwięczny :)

 

Mogę dodać, że w momencie zaznaczenia face'a też jest to niewidoczne. Poniżej screen w którym zaznaczone zostały dwie krawędzie dolna i prawa :/ i jak to naprawić ?

 

screenafg.jpg

Edytowane przez makler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, inaczej poniewąz nadal nie mogę sobie poradzić z tym problemem, jak znam zycie to jakis banał. Zauważyłem że w maxie zainstalowanym na moim lapie korzystając z F4 pokazuje mi się siatka i nie dzieli mi jej dodatkowo na trójkąty czyli tak jak bym chciał :)

 

Z tym, że na stacjonarnym nie jest tak dobrze. Każdy polygon podzielony jest na trójkąty a przez to robi sie ogromny bałagan i siatka staje się niewidoczne a do tego jeszcze moje vertexy przybierają oogromnych rozmiarów ...

 

wiecie co z tym zrobic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, inaczej poniewąz nadal nie mogę sobie poradzić z tym problemem, jak znam zycie to jakis banał. Zauważyłem że w maxie zainstalowanym na moim lapie korzystając z F4 pokazuje mi się siatka i nie dzieli mi jej dodatkowo na trójkąty czyli tak jak bym chciał :)

 

Z tym, że na stacjonarnym nie jest tak dobrze. Każdy polygon podzielony jest na trójkąty a przez to robi sie ogromny bałagan i siatka staje się niewidoczne a do tego jeszcze moje vertexy przybierają oogromnych rozmiarów ...

 

wiecie co z tym zrobic ?

 

Nie masz przypadkiem ustawione directx 10 w opcjach?Przełącz na 9.Jak nie to to wyłącz "display all triangle edges" w preferences/viewports/configure driver.

 

Pozdr:)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności