Gość Arczi00 Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 Dla wielu z was rzecz oczywista mi przysporzyła spory problem, jak włączyć podświetlanie krawędzi np. mam zielony box i żeby krawędzie były białe i ciągle widoczne. Modeluje samochód z bluprinta z tutarialu i po prosty krawędzie są juz tak małe że ich nie widać i nie mogę trafić w nie, o orientacji w co klikam i gdzie jest najbliższy tez mogę zapomnieć bez tego. Szukałem tego i nie mogłem znaleźć, nawet nie wiem czego szukać:/ tutaj na forum tez szukałem ale nie znalazłem, może przeoczyłem. PS. jest to mój pierwszy post i jestem jeszcze zielony w modelowaniu na razie jakieś 3 tygodnie się bawię w 3d maxie. Z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadysz Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 poszukaj 'edge faces' (F4) i jeszcze moze Ci sie przydac zmiana widoku na wireframe/smooth and highlights (F3) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Arczi00 Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 Dzięki wielkie! skrót (F4) to to o co mi chodzi, a (F3) to już w ogóle będzie pikuś teraz to dokończyć:) jeszcze raz dzięki za szybką odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadysz Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 no problemo ;) powodzenia w maxowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makler Napisano 15 Luty 2010 Share Napisano 15 Luty 2010 (edytowane) Sory, że tak odkopuje :) ale mam troszkU inny problem. Modeluję sobie felge i również nie widze krawędzi. Nie chciałbym używać F4 bo ona każdego face'a dzieli na triangle. Zazwyczaj widoczne były zwykłe edge, które po zaznaczeniu podświetlały się na czerwono a teraz nie ma nic :( Jeśli znacie odpowiedź to będe dźwięczny :) Mogę dodać, że w momencie zaznaczenia face'a też jest to niewidoczne. Poniżej screen w którym zaznaczone zostały dwie krawędzie dolna i prawa :/ i jak to naprawić ? Edytowane 15 Luty 2010 przez makler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makler Napisano 17 Luty 2010 Share Napisano 17 Luty 2010 ok, inaczej poniewąz nadal nie mogę sobie poradzić z tym problemem, jak znam zycie to jakis banał. Zauważyłem że w maxie zainstalowanym na moim lapie korzystając z F4 pokazuje mi się siatka i nie dzieli mi jej dodatkowo na trójkąty czyli tak jak bym chciał :) Z tym, że na stacjonarnym nie jest tak dobrze. Każdy polygon podzielony jest na trójkąty a przez to robi sie ogromny bałagan i siatka staje się niewidoczne a do tego jeszcze moje vertexy przybierają oogromnych rozmiarów ... wiecie co z tym zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 17 Luty 2010 Share Napisano 17 Luty 2010 ok, inaczej poniewąz nadal nie mogę sobie poradzić z tym problemem, jak znam zycie to jakis banał. Zauważyłem że w maxie zainstalowanym na moim lapie korzystając z F4 pokazuje mi się siatka i nie dzieli mi jej dodatkowo na trójkąty czyli tak jak bym chciał :) Z tym, że na stacjonarnym nie jest tak dobrze. Każdy polygon podzielony jest na trójkąty a przez to robi sie ogromny bałagan i siatka staje się niewidoczne a do tego jeszcze moje vertexy przybierają oogromnych rozmiarów ... wiecie co z tym zrobic ? Nie masz przypadkiem ustawione directx 10 w opcjach?Przełącz na 9.Jak nie to to wyłącz "display all triangle edges" w preferences/viewports/configure driver. Pozdr:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makler Napisano 17 Luty 2010 Share Napisano 17 Luty 2010 maaaaaan, zmienilem na D9 i wszystko HULAA, ratujesz mnie :d teraz to az chce sie robic ;) dziękoooowa pzdr i rep ofc :D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi