Łukasz Burnet Napisano 17 Styczeń 2010 Share Napisano 17 Styczeń 2010 hej animator zrobil sobie glowke w glinie :O (ps. modeluje rowniez). Samoocena: proporcje troche siadly przyznam, ale jestem zadowolony, okulary tylko musze dorobic. Szkoda ze barow nie zrobilem, mialby fajne szelki i guziki :). Mam ochote na nowy łebek... :] Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SEB Napisano 17 Styczeń 2010 Share Napisano 17 Styczeń 2010 No moje zdanie znasz, rewelka :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Burnet Napisano 17 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2010 ps. dorzucam jeszcze surowa fote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biglebowsky Napisano 17 Styczeń 2010 Share Napisano 17 Styczeń 2010 Kawał kloca:) już nie pomęczysz a szkoda, bo trochę proporcje siadły. no i brak trochę mięsa rzeźbiarskiego i detalu. Taki wyjeżdżony palcami za bardzo. Więcej noża używaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 17 Styczeń 2010 Share Napisano 17 Styczeń 2010 Ha! No miłe zaskoczenie :) czad! Bigu ma sporo racji - troszkę wyślizgany za mocno. Szczególnie w miejscach jak krawędź brody, grzbiet nosa itd. Ostre krawędzie nie są złe :) wręcz przeciwnie. Spójrz jak dobrze działa górna powieka odcięta mocno. Generalnie tak jak w animacji są różne narzędzia i techniki tak samo jest w rzeźbie. I czasami warto w jednej pracy zadziałać kilkoma technikami zdecydowanie - nawet tak mocno aby narzędzie wyłaziło. Różnego rodzaju 'rake brushe' (czasami wystarczy zwykły widelec) mogą dawać fajne efekty na powierzchni rzeźby. Wspomniany przez Biga nóż tym bardziej. I nie ma co paluchami smyrać żeby zakryć działanie narzędzia. Wręcz przeciwnie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 17 Styczeń 2010 Share Napisano 17 Styczeń 2010 wow... coś słyszałem że modelujesz, jednak takie cosik na początek robi głowę... good work! ;) powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 17 Styczeń 2010 Share Napisano 17 Styczeń 2010 zbrush real:D:D zajefajniste! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Burnet Napisano 17 Styczeń 2010 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2010 dzieki Panowie. W sumie to ja wlasnie chcialem zeby bylo gladkie, jak bylo mokre lepiej wygladalo, wyschlo i jest takie chropowate lekko brrr. Taka kanciastosc to fajna stylizacja zagdzam sie, ale nie wiem czy tutaj potrzebna ? Jesli tylko chodzi o slad narzedzia i nie zakrywanie tego, potestuje przy nastepnej glowie :D . I proporcje trzeba tego pilnowac. Ale przyjemna zabawa, polecam odlozcie czasem zbrushe i mudboxy ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel Lipka Napisano 17 Styczeń 2010 Share Napisano 17 Styczeń 2010 Ja nie wiem czy to o slad narzedzia sie rozchodzi.. Po prostu przy tak pojechanych proporcjach wyostrzenia/kanciastosci form bylyby wskazane i o tym chyba pisze Bigleb. Po prostu efekt miejscami jest taki jakby wlozyc normalna glowe w imadlo. I albo to wyglada jak deformacja natury albo mocna stylizacja. Tu jest pol na pol. Ogolnie bardzo fajnie i z profilu fajny balans i ksztalty solidne...glownie z przodu wartoby popracowac nad ostroscia ksztaltow moim skromnym zdaniem. Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi