Łukasz Burnet Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 hej animator zrobil sobie glowke w glinie :O (ps. modeluje rowniez). Samoocena: proporcje troche siadly przyznam, ale jestem zadowolony, okulary tylko musze dorobic. Szkoda ze barow nie zrobilem, mialby fajne szelki i guziki :). Mam ochote na nowy łebek... :] Pozdrawiam.
Łukasz Burnet Napisano 17 Styczeń 2010 Autor Napisano 17 Styczeń 2010 ps. dorzucam jeszcze surowa fote
biglebowsky Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 Kawał kloca:) już nie pomęczysz a szkoda, bo trochę proporcje siadły. no i brak trochę mięsa rzeźbiarskiego i detalu. Taki wyjeżdżony palcami za bardzo. Więcej noża używaj.
Kris_R Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 Ha! No miłe zaskoczenie :) czad! Bigu ma sporo racji - troszkę wyślizgany za mocno. Szczególnie w miejscach jak krawędź brody, grzbiet nosa itd. Ostre krawędzie nie są złe :) wręcz przeciwnie. Spójrz jak dobrze działa górna powieka odcięta mocno. Generalnie tak jak w animacji są różne narzędzia i techniki tak samo jest w rzeźbie. I czasami warto w jednej pracy zadziałać kilkoma technikami zdecydowanie - nawet tak mocno aby narzędzie wyłaziło. Różnego rodzaju 'rake brushe' (czasami wystarczy zwykły widelec) mogą dawać fajne efekty na powierzchni rzeźby. Wspomniany przez Biga nóż tym bardziej. I nie ma co paluchami smyrać żeby zakryć działanie narzędzia. Wręcz przeciwnie ;)
floo Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 wow... coś słyszałem że modelujesz, jednak takie cosik na początek robi głowę... good work! ;) powodzenia!
Łukasz Burnet Napisano 17 Styczeń 2010 Autor Napisano 17 Styczeń 2010 dzieki Panowie. W sumie to ja wlasnie chcialem zeby bylo gladkie, jak bylo mokre lepiej wygladalo, wyschlo i jest takie chropowate lekko brrr. Taka kanciastosc to fajna stylizacja zagdzam sie, ale nie wiem czy tutaj potrzebna ? Jesli tylko chodzi o slad narzedzia i nie zakrywanie tego, potestuje przy nastepnej glowie :D . I proporcje trzeba tego pilnowac. Ale przyjemna zabawa, polecam odlozcie czasem zbrushe i mudboxy ;).
Pawel Lipka Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 Ja nie wiem czy to o slad narzedzia sie rozchodzi.. Po prostu przy tak pojechanych proporcjach wyostrzenia/kanciastosci form bylyby wskazane i o tym chyba pisze Bigleb. Po prostu efekt miejscami jest taki jakby wlozyc normalna glowe w imadlo. I albo to wyglada jak deformacja natury albo mocna stylizacja. Tu jest pol na pol. Ogolnie bardzo fajnie i z profilu fajny balans i ksztalty solidne...glownie z przodu wartoby popracowac nad ostroscia ksztaltow moim skromnym zdaniem. Pozdrawiam:)
Rekomendowane odpowiedzi