Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich

 

Mam nastepujacy problem. Oskinowalem sobie juz caly model, ale jedna kosc (envelope) palca oddzialuje na sasiedni palec, wiec kiedy zginam jeden palec, kosc sila rzeczy "ciagnie" czesc wierzcholkow drugiego palca. Niby to nie problem bo moge sobie zaznaczyc wierzcholki i przypisac im odpowiednie wagi, tylko ze u mnie jakos to nie daje rezultatu. Sa to dwa wierzcholki zaznaczone w zielonych koleczkach na screenie i mimo tego, ze przypisalem im wage 0 to one dalej maja maxa (oznaczone sa kolorem czerwonym). Zrobilem tez drugiego screena w trybie smooth gdzie widac, ze te dwa vertexy maja przypisana jakas wage, mimo tego ze ja mam ustawione 0. Prosze powiedzcie gdzie lezy problem. Co zrobilem nie tak i jak to naprawic. Dziekuje za wszelka pomoc. Pozdrawiam

 

badskinshaded.th.jpg

 

badskinwire.th.jpg

  • Wyświetleń 751
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności