Skocz do zawartości

Troll (a la Warcraft)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

rendery ze smoothem? dlaczego? przecie w gierach rzeczy wygladaja chyba tak jak w viewportach? poza tym pikczerki nedzne wyszly, mocno skompresowane jpg dalem i obraz jest malo wyrazisty i jakby rozmyty. Sprobuje zapodac jeszcze raz

Napisano

przybliz glowe moze? trole raczej jakies orkowe kolory bardziej - zielone \"cieple\" :P... no ale to zalezy od wizji... nie widze duzej ilosci szczegolow... aa i gatki uhm jaskrawe :P... az za bardzo ;), i jescze pokaz teksturke :). ale tak nie jest zle.

Napisano

zalezy co masz poustawiane w wieportach (plus np. oswietlenie - np. parametr tint) - czy np. masz mipmap ustawiony i inne texele - wtedy w wiewporcie dzieja sie rozne dziwne rzeczy :)

Napisano

renderek z glowa....

 

Kolorow trolli jak psów, w zależności od podgatunków, wystarczy oblukać skrinszoty z WoW, ice trolle, forest trolle itd :)

Napisano

a teraz teksturka....

W domu robilem ja pierwotnie w 1024x1024, a w okienkach maxa byly konwertowane do 512 i wygladaly spoko. Na potrzeby popisywania sie na forumach spakowalem towar i w kieszeni do Warszawy :) (nie mam inetu w domu, szajze :( ). Pomyslalem ze jak w viewportach bylo 512 to zresizuje teksture do tego rozmiaru i bedzie to samo. Cos mi sie wydaje ze sie mylilem, bo ogolnie wszystko jest mniej ostre niz jak rzezbilem w domu - pewnie masa detali sie przy resize rozmyla. Trzeba by ja nieco podretuszowac, ale troche mi sie nie chce :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności