Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, mam problem z booleanem. Chcę wyciąć wnętrze w boxie za pomocą wymodelowanej, obłej formy. Wcześniej wycinałam obiektem Blobmesh i robiła się ładna dziura, ale sam blobmesh sprawiał dużo problemów. Teraz mój model jest editable poly, czyli czytałam gdzieś, że jest "pusty" w środku i dlatego nie wycina. proszę o pomoc jak to zrobić, da się jakoś zmienić obiekt "siatkowy" na pełny?

blob.jpg

Edytowane przez Balabanova
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W zasadzie każdy model jest pusty, chodzi raczej o to, żeby nie był otwarty. Załataj dziury ręcznie w zielonej bryle, albo użyj modyfikatora Cap Holes.

Pozdrawiam.

Napisano

Cap holes robi mi coś strasznego z bryłką. Spróbuję pozatykać, dzięki:)

A jak robię boolean to z obiektu wychodzi mi pełno "włosów". Na to nie ma rady innej jak dobra siatka, brak dziur i wolnych vertexów?

Napisano

Z Booleanem są zawsze problemy...zauważyłem że jeśli wycinam bryłę która ma dużo poligonów...znacznie więcej od obiektu w którym ją wycinam to wtedy się zawsze coś pier..oli...z tego co wiem nie ma obiektów "pełnych"

 

Rada...spróbuj zrobić od nowa te bryły....z jak najmniejszą ilością polygonów...może pójdzie




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności